Kisah dalam hujan..

7/14/2010 10:23:00 AM


*Sila abaikan jari yg gebu itu ye, *dialog Mat Gebu*..hehehe


Salam semua...

Hahahaha...amboi3x..belum apa2 lagi dah dok gelak2 yek, ye la tadi cite anak jadi duta coolblog, kali ni mak dia plk, hahahaha...tapi ermm kowang nampak ke apa yg Lin pegang tu? apa bende tu? muahahaha ye ye betul!! tongkeng ayam..kakakakakah
Alah mcm x biasa plk kowang ni, tiap hari rabu adalah hari tongkeng buat Lin..hahahaha *gelak guling2 ni*
So hrni hari rabu, mesti la ada tongkeng kan, mcm minggu lepas jugak, kebetulan hujan, wah mesti la lapo perut kan, dengan lantasnya Lin jenguk2 pasar malam dh buka, awal lagi bru jam 5.15pm, dah dekat time Lin nak keluar amik anak balik sekolah, ermm dok diam2 Lin, lama2 tak boleh tahan, terus je la Lin pergi terjah itu pasar malam, dapat le tongkeng rm3..hehehe
Nak jd kan cite, *puisi jap*..
'Dalam kerenyaian hujan, dalam kesejukan badan, tiba2 dapat aku rasakan kehangatan mu di sisi ku, arghh aku dapat rasakan kegebuan mu dlm genggaman jari jemari ku, tanpa aku tunggu lagi, dengan rasa rakusnya dan gelojohnya, aku masukkn kau dalam molot ku..nom nom nom...cedapnyaaaaa TONGKENG ayam...'
Hahahahahahaha jgn fikir bukan2 yek...itu adalah imaginasi ku dalam menghayati keenakan tongkeng ayam..kekekekeke

Tapi dalam kehujanan jgn lupa, ada juga insan yg mengeluh dan merintih, mungkin perut lapo ataupun mungkin merungut x dpt keluar, siapa kah mereka?? huhuhuhu


*Ada nak makan penampar agaknya Sis-Lin ni taw, makan tongkeng sorang2 x bagi kat aku..huhuhu arghhhh..


P/S: Hahaha sengal betul aku nie, wehuuu sawan roti dah mula lagi..hohohohoho


With Love

27 Comments

  1. aku pun ske tongkek. ha ha ha

    tapi ada org geli.

    ReplyDelete
  2. Wowww..seksinya tongkeng, hahahaha...

    ReplyDelete
  3. valium online overnight diazepam valium history - does 10mg valium feel like

    ReplyDelete
  4. buy xanax online xanax dosage take - xanax buy online no prescription uk

    ReplyDelete
  5. buy xanax bars buy valium xanax online - xanax bars nicknames

    ReplyDelete
  6. buy xanax online xanax for anxiety in dogs - xanax high many

    ReplyDelete
  7. diazepam online diazepam 5mg kosten - diazepam no prescription 10mg

    ReplyDelete
  8. generic valium valium for sale thailand - online pharmacy valium uk

    ReplyDelete
  9. zolpidem 10 mg what is zolpidem sandoz used for - zolpidem 6469

    ReplyDelete
  10. buy diazepam online 6 mg diazepam effects - buy valium online australia

    ReplyDelete
  11. buy valium online valium diazepam side effects - much does valium cost australia

    ReplyDelete
  12. diazepam online 10mg diazepam vs xanax - diazepam 10 mg beipackzettel

    ReplyDelete
  13. diazepam for dogs buy valium online fast delivery - where to buy diazepam online

    ReplyDelete
  14. alprazolam medication best place order xanax online - buy xanax online from canada

    ReplyDelete
  15. sniffing diazepam diazepam drug dependence - what is the generic name for diazepam

    ReplyDelete
  16. buy cheap diazepam treatment for diazepam withdrawal - can you buy diazepam egypt

    ReplyDelete
  17. buy ambien online no rx ambien 5 mg vs 10 mg - buy ambien no rx

    ReplyDelete
  18. buy soma soma medication migraines - generic soma online

    ReplyDelete
  19. soma online pharmacy somanabolic muscle maximizer free mac - soma muscle relaxer addiction

    ReplyDelete
  20. carisoprodol online carisoprodol pronunciation - soma medication opiate

    ReplyDelete
  21. valium online no prescription buy valium without a rx - buy valium online mastercard

    ReplyDelete
  22. buy generic ambien ambien cr generic vs brand - street price for 10mg ambien

    ReplyDelete
  23. cheap soma online generic form soma - carisoprodol vs baclofen

    ReplyDelete
  24. valium sale valium dosage ems - valium diazepam how long does it last

    ReplyDelete
  25. soma online generic soma 350 - use of carisoprodol 350 mg

    ReplyDelete
  26. soma online soma 350 mg drug - buy somatomax australia

    ReplyDelete
  27. buy valium online where can i buy valium online - valium side effects dogs

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com