Monday, August 16, 2010

Binatang ke Manusia?

Salam semua...

Huhuhu tak sanggup nak tengok berita kalau ada kes buang2 bayi ni, sana sini terlihat baby di buang, di mana kah silapnya..senang ckp la kan, mmg CELAKA hidup pasangan yg tergamak membuang darah daging sendiri tu, ntah apa yg di fikir dlm otak derang pun x tahu, dah buat dosa di tambah lagi dosa..:((

*Maaf edisi memaki dan mencarut di bawah ni*
Derang ni kan, bila nak MAIN, masing2 janji sana janji sini kot, tapi bila KESEDAPAN  tu dah hilang, haaa padan la muka si pompuan tu, last2 si jantan P***MAK tu x nak bertanggungjawab, sapa yg susah, pastu pakat bersama nak membuang bayinya, kan ke diri sendiri yg BODOH!..
Mmg marah2 betul ni, ala kita tak payah cakap beralas2 la, rasanya ramai lagi yg nak meluahkan rasa geram, marah, dan x puashati kan? biaq kan mereka baca, dengar, apa yg mereka boleh buat, sabit kesalahan boleh di hukum sampai MATI...aminnn


Cuba kowang tengok, binatang pun tahu kasih sayang sesama sendiri, saling memerlukan antara satu sama lain, yg tak punya hati dan perasaan, tapi kita ni manusia yg ada otak yg waras boleh bertindak kejam mcmtu, kowang fikir la sendiri kan, susah nak di nyatakan dan buat kesimpulan..  
Sendiri mau ingatlah!...


PETALING JAYA – Lima sahabat yang leka menjala ikan terkejut apabila menemui satu beg galas yang hanyut berisi mayat bayi perempuan di Sungai Tambun di Kota Damansara di sini semalam. Beg galas berwarna hitam itu dipercayai dicampak ke dalam sungai itu dan dihanyutkan air menghala ke kolam tadahan banjir tidak jauh dari situ.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner, Arjunaidi Mohamed berkata, mayat bayi berkulit gelap itu dipercayai telah dibuang beberapa jam sebelum ia ditemui pada pukul 11.30 pagi oleh lima sahabat yang sedang menjala ikan.
Menurut beliau, ketika ditemui mayat bayi itu dibungkus dengan kain sebelum dimasukkan ke dalam beg galas. “Bayi itu dipercayai telah mati sebelum ia dibuang ke dalam sungai,” cerita beliau ketika ditemui di tempat kejadian semalam. Katanya, polis tidak menemui apa-apa dokumen atau nota dalam beg pakaian tersebut.



P/S: Kucing Lin yg nak beranak tu pun kita sibuk nak sediakan tempatnya, inikan pula bayi yg bru lahir tu..huwaa mmg KAU kijammmm!!!!!..


With Love

4 comments:

  1. klu x nak baby tu bg je la kat ko kan.... musti ko nak jaga kan heheee

    ReplyDelete
  2. mmg rasa nk bunuh je manusia2 macam ni...tk pk kot..kerajaan dah kena start buat hukuman bunuh nih..kalau tk makin la diorang berani beranak dan buang..mmg hanjing diorang nih!!!!tk sanggup tgk bb tk berdosa mati macam tuh je..patutnya diorang ni dulu pon mmg tak patut di biarkan hidup..baik kasi mati kecik2 je lagi bagus kan sis???

    ReplyDelete
  3. Ako&Retna: betul Ret, walaupun aku dh tutup kilang tp klu owang ltk depan uma aku, aku kan jaga dan belanya mcm anak aku, dr aku tgk mati terbuang..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Mamamiya: betul..sama macam Mak Sis ckp, klu tau anak2 nya membuat dosa begini, mau di cekik je dr kecik tp itu lah namanya dugaan bt seorg ibu yg mengandungkan anak yg berhati SETAN tue..huhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..