Cerita 13 Ramadhan.

8/24/2010 08:29:00 PM


Salam semua...

Tadaaaaaaaa....blurppppp waktu update blog ni, memasing dah kekenyangan, yg lapar dah jadi kenyang, yg kenyang sudah mau pegi terawih, huhuhu tp Lin x dapat le nak pi, anak tuisyen, so buat kat rumah aje la sendiri mana yg sempat..:)
Kowang makan apa:? masak ke beli ke? Lin hrni beli je opsss tak boleh cite, kena tggu esok plk hehehe ok le ni nak cite sikit, skrg ni kan tgh sibuk owang soping raya ek, beli baju raya, langsir raya, biskut raya, tp ingat2, jgn terlalu boros nanti lepas raya dok ternganga plk mulut tue,maklum le raya thn ni tgh bulan, belum gaji, sapa yg dh gaji tu jimat2 le, yg x gaji tu, soping ala kadar aje ler, Lin sendiri pun belum siap apa pun, takat baju raya je yg dh tempah, pun belum amik lagi, tggu gaji..kekekeke *ada aku kesah?*
Kuih raya thn ni pun beli jek, langsir pun pakai le thn2 lepas punya, ala bukannya owang nak tgk langsir, yg penting hulur tangan tanda kemaafan, itu yg penting.. :) ececece membebel plk mak cik nie..heheheheh
Ok le kang ada plk yg meluat, mai le kita layan dan kongsi apa menu berbuka pose Lin smlm..:) simple tp lazat...*duduk dlm bakul angkat sendiri, yela kowang x nak angkat..*kekekekeke


*Menu utama, sambal tumis udang, rasanya kali ni mcm sedap plk, :) ikan bawal msk singgang, kangkung belacan dan juga telur dadar.. :) simple tp sedappp :)


*Keranamu la sambal, pagi td terburai2 aku membuang, huhuhu sambal cili api hijo, perghhh pedas giler smlm, anak Lin,Yana pun sama, sakit perut cirit birit tp x le sampai tercicir, huhuhu tobatttttttt!!!.

Hari2 masak pun dh tak tahu nak masak apa, hari2 beli pun sampai dah tak tahu nak makan apa, adeiiii tekak puasa ni mmg payah betul le, mcm2 nak mcm2 teringin..huhuhuhu



P/S: Esok?? jeng jeng jeng..dlm kepala ni dah fikir mau masak yg spesel ..lalalalalalalala tungguuuuuuuuuuu


With Love

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com