Cerita 17 Ramadhan


Salam semua...

Salam berhujung minggu buat semua, hrni anak2 Lin semua tak sekolah, nak ikutkan yg kakak2 nya tu semua kena sekolah ganti utk hari raya tp semua 'rajin' sangat le bangun pagi hari Sabtu cmni..huhuhu sabau je le klu nak mengejutnya tu semua....
Smlm hujan lebat waktu Lin amik anak sekolah, tetiba langit gelap gelita, pastu hujan selebat2nya, ishh sian anak2 basah lencun di buatnya, nasib jugak pagi tu Lin dah ke Bank settle semua pembayaran bil2 rumah nie, klu nak tggu lepas raya haa mau ternganga kang, sbb Lin satu apa pun belum siap, cuma baju raya family sedondon je yg dh siap amik, ermmm takpe la perlahan2 janji beraya ala kadar apa yg ada je la..:)
Siap semua anak solat Jumaat dan balik sekolah smlm, Lin terus ke Tesco plk dgn anak2 semua, pi bwk gi belanja, brg2 dapo, brg2 keperluan anak2 dan juga ngintai2 apa2 yg ptut le...hehehe belanja ni mmg tiap2 bulan kena belanja..huhuhu cuma jimat sikit le bulan pose ni, takde beli jajan sangat..:)


*Penuh 1 troli tp tak la jugak penuh, ada tu kdg2 owang ishh sampai terlebih2 troli di buatnya, mgkin anak ramai kot.. :)


*Lepas balik dr Tesco, pi cuci si 'putih' *kete*, dh belapuk mcm apa tu, hujan je kan, malas la nak mencuci nya..hehehe nak cuci sendiri? ermm mau kena buka pose kang..miahahahha*alasan*..
*Sambil menunggu kete cuci, sambil belek majalah Jelita, wah2 meriah majalah bulan ni, ada respi bbiskut dr Cik Mat Gebu..tahyniah Mat, mesti ramai yg cuba tue..:)


*Siap je semua settle balik rumah jap rehat, letih Mak oii...kemas2 rumah dulu, pastu col hubby balik tak berbuka hrni tp dia kata mgkin x sempat sbb jln jem smlm, so Lin bgtau Lin anak2 nak buka kat kedai makan sebelah rumah ni aje. Dalam pkl 6pm Lin dh pi order, so nanti senang dia dh siap2 je utk Lin makan, tau2 je le, time tu kelam kabut sikit nak tgk 'Cinta Kirana'..hehehehehe
Malam smlm, adeiii balik je mandi solat terawih*bt sendiri* terus membuta tak sedar diri dgn telekung2 tu skli..hahahahaha sabau je kan, dah kenyang tido, dh mcm ular salin kulit hubby kata..hahahaha
*Rugi betul x tgk badminton smlm..huhuhuhu



P/S: Ni tggu cuti sekolah seminggu sok bru start mengkukis, ala bt 2 jenis je dh, yg lain2 tu, tunjuk2 ajo..kikikiki


With Love

25 comments:

  1. Honey: okies boleh..
    hrtu kan sruh kasi alamat, x dpt2 lagi ni..huhuhu
    \nnti bg sis alamatnya ok..:)

    ReplyDelete
  2. Honey: itu soping mmg biasa utk brg dapo..soping raya sikit2 ni..lum complete betul nie..huhuhu

    ReplyDelete
  3. cheapest ambien ambien video for sale - generic ambien cr so expensive

    ReplyDelete
  4. buy xanax online xanax effects with alcohol - xanax overdose how many pills

    ReplyDelete
  5. generic ambien online is ambien 10mg strong - ambien cr snorting

    ReplyDelete
  6. buy zolpidem zolpidem 10 mg oral tab - zolpidem 10mg receita

    ReplyDelete
  7. order xanax online buy xanax online paypal money order - xanax 0.5 mg effects

    ReplyDelete
  8. diazepam 5mg diazepam to buy in usa - buy roche diazepam online

    ReplyDelete
  9. diazepam online diazepam natural - diazepam green pill

    ReplyDelete
  10. buy zolpidem zolpidem 10 mg kaufen - side effects of zolpidem tartrate

    ReplyDelete
  11. cheapest ativan buy lorazepam canada - maximum ativan dosage alcohol withdrawal

    ReplyDelete
  12. buy diazepam diazepam dosage oral - diazepam dosage weight

    ReplyDelete
  13. buy lorazepam high from ativan - ativan uses more drug_uses

    ReplyDelete
  14. where can i buy ambien online ambien cr to ambien - ambien cr generic online

    ReplyDelete
  15. buy soma 350mg urine drug testing for soma - carisoprodol 350 mg what is it for

    ReplyDelete
  16. buy ambien online buy generic ambien no prescription - ambien side effects vision

    ReplyDelete
  17. order soma online best online pharmacy soma - soma drug schedule florida

    ReplyDelete
  18. buy valium online no prescription cheap valium no prescription australia - diazepam compared to valium

    ReplyDelete
  19. order ambien online cost of generic ambien - ambien side effects bad taste mouth

    ReplyDelete
  20. ambien drug buy ambien sleeping pills usa - how long do u sleep with ambien

    ReplyDelete
  21. zolpidem no prescription ambience mall gurgaon directory - ambien side effects back pain

    ReplyDelete
  22. buy cheap ambien cost of ambien cr 12.5 mg - what does ambien 10 mg look like

    ReplyDelete
  23. soma pain carisoprodol long term effects - buy soma canada

    ReplyDelete
  24. diazepam 5mg valium side effects rage - valium 5 mg para que sirve

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..