Cerita 6 Ramadhan.

Salam semua...

Blurppp kenyangnya pewut ku..alhamdulilah syukur dgn nikmat & rezki yg kau beri...
Camne? ok? makan tido makan tido, tup2 dah selesai 7 Ramadhan kan? sekejapnya masa berlalu, huhuhuhu, Lin plk rasa makin nak tua ni, hahahahaha ye la bulan 11 sok genap 34thn weiii..hahaha *iklan*.:p
Ok le mcm biasa le beb, apa lagi kalau bukan cite menu berbuka puasa, smlm cuaca panass betul, tekak rasa mcm nak jerit kehausan, tp ptg ada hujan sikit, lega rasanya, di tambah2 plk tengok air bandung CMG kat blog dia..eeeee kijam kijam ko Mat!!..
Kekekeke alahaii amboi3x..kowang ni, asyik dok ngata Lin je, dah takde cite lain ke selain cite menu makan je, arghhh tak kuasa le nak cite2, pebende nak cite? mmg takde cite, pagi bangun siapkan keje rumah, selesai je, dah tugas hantr anak2 ke sekolah, ptg je dah start masak, malam dah buka pose dah strat terawih, tp bt sendiri je mana yg sempat,, pastu sambung balik tugas hntr anak2, so nak cite apanya? itu je le kejenya Lin nie..huhuhuhus siaaaaannnn :((


*Kali ni Lin tangkap gambo sekali masuk, malas nk amik gambo satu2, ye la kang ada plk yg panasss hati tgk gambo dan cite kan..weiiiii...baca nie, KAU ingat aku beli kedai ke? tengok tongkeng le beb..!! 
*Menu smlm bykk tp kowang perasan x, ada menu sama mcm smlm punya? nampak? ishhhh tu le, sambal telur tu, yeee itu permintaan ke-2 anak Lin,Naz, nak makan sambal telur lagi, katanya smlm tak puas, adeiiiii berasap perut ko nak oiii...
Lain menu Lin masak ikan kerapu masam manis, sayur petola masak sup, yg kiri bawah tu ayam masak rendag tp yg tu Lin teringin nak makan ayam, so beli je kat sebelah uma, terserempak dgn Intan, lama sgguh tak berborak dgn dia, perutnya pun dah mula nampak..hehehehehe


*Hahahaha mak cik mana le yg dok menumpang tido kat luar uma aku nie? muahahahahaha
Haa kowang tgk, dek sbb kepenatan sampai tertido Lin dibuatnya kat luar, siaaannnnnnkan..:p
Bila, kenapa, mengapa dan buat apa, kowang jgn tanya, ni kes aniaya tangkap gambo curi nie, tgh nak failkan saman nie kat Courts mammoth..muahahahahahahhahahaah...



P/S: Hari2 fikir mau masak apa, feninggggggggggg kepala den dibuatnya..huhuhuhuhuhu


With Love

2 comments:

  1. haha..terbongkang ye lin....ada pulak org sabo nak snap...tp lauk tu macam byk je..meriah

    ReplyDelete
  2. Suzzsuzie: Hahaha tau xpe..terbongkang kepenatan..dgn muka yg seposen tue..kekekeke

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..