Monday, August 23, 2010

KENIT dah beranak !!!


Salam semua....

Yehaaa..Kenit dah beranak!!  yehaaaaaaaaaaaaaa..lalalalala i likeeee!
Oh ! tengah dok membersihkan ikan didapur, tup2 kedengaran mcm bunyi sore anak kucing, dok perati lagi, kot2 telinga ni salah dengar ke, SAH ! mmg sah betul bunyi anak kucing, panggil Polo, ada, panggil Kenit, tak datang2..ermm mmg sah Kenit yg beranak tue..wehuuuuuuuuuuuu...
Sian dia, camne la keadaan dia skrg, cmne dgn anak2 dia skrg tu, arghhh dah tak senang duduk dah di buatnya nie...huhuhuhuhu
Now masih di bilik saringan meneran lagi, mgkin dlm keadaan stabil, owang kata jgn tengok dulu, nanti ibunya bawak lari ke tempat lain, so kita tunggu dan lihat ye..
Soalan bermain di fikiran sekarang..?????
-Berapa ekor ek?
-Camne keadaan dia ek?
-Ok ek tidak anak2 dia ek?
-Kenit camne yek?

Ishhhhh risau betul nie...bunyi sore anak2nya sayup2 kedengaran...ada kat bawah katil anak Lin, nsb dah kemas bwh tu, cuma ada tilam toto lama je kat situ...:) takpe nanti boleh bersihkan..jnji semuanya selamat.. :)
Ptut le td dr pagi dia asyik memandang je muka Lin, mgkin nak cakap, dia nak beranak agknya
. *menitis airmata ni skrg*
Ermm nak letak nama apa ek?..*garu dagu*


P/S: Nak kena berpantang ni si Kenit ni..ermmmm nak kena bengkung, berurut yek..muahahahahahahaha..*bengoonggg* 


With Love

2 comments:

  1. comelnye.. hehe.. sis, nnt upload gamba ehh.. mesti cute miut kan..

    ReplyDelete
  2. sy@iina: wokeii..sis dh tgk dah, ada 4 ekor, color cantik2...nnti sis upload gambo ek.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..