Beraya di Home Teak Mutiara Rini

Salam semua...

'Home Teak' bukan kedai ok..dah nama pun Home so mesti le rumah, hehehehehe
Rosnah dan Osman, kawan lama bujang hubby dan Lin, mmg kawan lama ni, susah senang dulu selalu kita kongsi bersama, cuma sekarang masing2 dh bizi, dan terikat dgn jadual masing2 so mmg jarang la kita hubungi dan berjumpa, klu tak dulu, mana2 je pegi mesti kitaorg bersama, tp tetap tak lupa,kan Kak Ros kan..huhuhu
Kawan Lin ni dia jual barangan Jati, bukan jati je, ada mcm2 barangan dia jual, pinggan magkuk, ubat2an, baju, tudung, brg kemas, kira mcm2 ada la, mmg dia ni rajin bt bisness, kat rumah Lin pun kebanyakkannya amik dan beli terus dr dia, senang, hutang boleh cash pun boleh *promote*..hehehehe
Malam tu beraya Lin dh bgtau awal2 sbbnya Lin tau anak dia nak amik UPSR so tkt dia x sempat nk dtg beraya, jdnya thn ni Lin gan hubby sampai dulu uma dia, selalu dia dulu yg dtg beraya..kekeke xpe janji beRAYA..muahahahaha


*Barang2 ni klu ada je sapa nk, terus dia hantar, kira ready stok, penjagaan kualiti kowang jgn takut, mmg di jamin Kak Ros ni jaga dgn baik.. :)


*Mmg penuh 1 rumah dgn barangan Jati, dah ala2 mcm rumah kayu tau..hehehehe


*Yana tu tak abs2 dok belek biskut2, nak tgk dan makan mana yg sedap jek..hehehehe


*Mee sup menu malam tu, cepat betul Kak Ros masak yek..hehehehehe Naz makan 3 pinggan skli..kikikiki


*Amat x abs2 le dgn PsP dia..mana2 pi mesti dgn tali gantung PsP dia tu..ermmmmm
Lupa nak amik gambar luar rumah, lagi le cantik, penuh jugak dgn Jati..kowang berminat? ye la asyik beli kat kedai je kan, tu pun klu mamapu, sbb mahal, dgn Ros ni, boleh bwk rumding le..
Klu kowang nak/berminat nak beli ke..kowang add Fb dia Rosnah Kapravi ok..:)



P/S: Dulu minat dgn Jati ni, serba serbi jati, tp skrg hubby dah tkr mood plk, suke kat konsep modern plk..huhuhu so mana jati yg dh ada kat uma ni, pakai je ler..


With Love

No comments

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..