Cerita 26 Ramadhan.

Salam semua...

Selamat Hari Raya..hehehe ishhh sana sini lagu raya, sana sini cite raya, adeii lagi 3hr masuk 2 hari je lg ni nak raya lor, persiapan? ermm maleh nak cite le..janji beraya dgn apa yg ado je ler...huhuhu
Nom nom nom..selagi namanya puasa, selagi itu le tgk makanan je nafsu tu membuak2, hehehe tak kira lauk smlm, nampak je dh mengiurkan, betul x? miahahahah
Hari minggu lepas, Lin dok belek2 blog respi apa nak masak, ingt nak masak ayam, tp buntu nak di masak apa ayam tue, belek punya belek, terjumpa respi ayam berempah kat blog CMG kita tue..hehehe so mencuba dan cuba itu yg penting, tak cuba mana nak tau..hehhe ternyata mmg sedap lazat respi tue..rempahnya terasa masuk dlm ayam tu..anak2 makan suke.. :) ..
Dan juga buat pertama kalinya Lin buat sup kepala ikan merah, ishh klu tak dek sbb ada yg kepingin mau makan, mmg takkan pernahnya Lin masak itu sup ikan lor, rasa mcm pelik bila ikan di buat sup..hehehehhe
Tapi bila dah siap masak, bila rasa, ermm sama la rasanya mcm sup ayam ke daging..bodoss betul aku nie..muahahahahahha 


*Ayam goreng berempah respi dr CMg kita from Sedenak..hehehehe sedap la Mat, lain kali mau cuba lagi.. :)


*Ini dia Sup Kepala Ikan Merah, sedap, enak, lazat, tgk le sapa yg masak..muahahaha *naik bakul tarik pakai forklift..hahahahahaha
Malam tu, semua kekenyangan, so mmg tak kemana2 pun, dok sambil makan kerepek raya, sambil tgk Tv, mlm tu Astro Prima main cite 'Anak Rintih' adeii sedihnya...sampai menangis2 betul Lin tgk cite tu, nsb anak2 x nampak..hehehehehe



P/S: Makin dekat nak raya, makin malas mau masak utk berbuka, sbb nak kemas dapur, malas nak kotorkan lagi..hehehe boleh gitu? miahahahah..


With Love

2 comments:

  1. weii apa kata mlm ni ako terbang berbuka kat sana,, esok pepagi ako terbang pegi keje..

    ko agak2 la keje giler x camtu ek? muahahaa

    eh laki ko xde lagi ek?

    ReplyDelete
  2. Retna: hahaha aku suke.,...
    Pstt anak2 aku kan nnti cuti sekolah tu lama, jom kita pi Kelantan nak, naik flight, pi jumpa Ann..nak x? kita pi raya sana..kita gi jumaat malam, blk ahad pg..agak2 ko mahal x tiket?

    laki aku bru blk..hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..