Cerita 27 Ramadhan.

Salam semua...

Yang lama yg baru...ermm alahaii bila ckp yg lama semua tanya, nape x beli baru, bila beli baru ada plk yg bertanya, aikk raya pun nak baru ke? aishh susahnya la kan..senang cite raya ke tak raya ke klu ada rezki maka baru le ia, klu x mampu, maka pakai le je yg lama..ermmmm
Dah dekat nak raya ni malas ar nak masak, balik2 masak itu, balik2 masak ini, keje melambak tak abs2, masuk ptg je dh bizi kat dapo..adeii hari2 mcmtu le rutin surirumah, tp jnji selesai okay..so what?..:p
Dah 2 hr ni Lin bizi dok kemas rumah, makan ptg last2 minit bru plan mau makan apa, yg penting settlekan dulu urus kemas rumah, so nanti blk kg beraya, kepala tak pening sampai rumah kan, tgk2 je dah siap semua, Lin pun kemas2 rumah skli dh keluarkan magkuk dn bekas biskut raya, senang, tggal nak isi jek nanti, biskut? alamak..mana biskut aku ek?..miahahahaa biasa le pinjam oven dapo owang, so tggu siap la bru amik..hahahahhaa...
Kowang cmne? dh siap semua? mesti semua serba bru kan, haa zakat dah bayar ke tu? hehehe jgn plk sibuk2 kemas, pg raya sok bru nak membayo *itu mmg jd kebiasaan, termasuk laki aku*..hahahahaha


*Tersusun sudah bekas/mgkuk biskut raya, rasanya dh 3thn pakai brg tu, malas nak beli, jnji ado..hehehehe


*Yg ni pun sama jugak, dh 2thn pakai, cuma abs raya je Lin simpan, sbb kang abs terburai dek main dgn kucing2 Lin, raya bru pasang..heheh cantik ka? recycle punya tuh..hehe :p
Kadang2 kita fikir kita guna semua yg lama, tak cantik, tp jgn lupa ada juga yg terus takde yg lama, jdnya jimat dn gunapakai la mana yg boleh, bukan kata raya semua nak baru, bila tak raya? cmne la agaknya uma kowang yek...hehehehe biar kita sama, raya dgn tak raya, jgn plk raya bkn main cantik, tak raya, rumah mcm kucing beranak, ada x? hahahahahaha



P/S: Gurllpp tggl beberapa hari, beberapa jam, beberapa minit saje lagi mau RAYA..lalalalalal suka? tak suka? sedih? tak sedih? ermmm mcm2 daaaaaa...


With Love

No comments

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..