Kucing2 Ku..LV, ELLE, GUCCI & GUESS.

Salam semua...

Ha  tu dia, glamer sehh nama, kan kan..hahaha ok le tu, x dpt pakai brg2 jenama tu, jnji dpt pegang itu kucing yg berjenama jd ler..hahahahaha
Ini le dia anak2 kucing bru Lin, ala yg ibunya Kenit tu, cute kan? sangat2 comel ok, cuma bt masa ni mereka ni masih lagi tak kuat, bru 2mggu, mesti le dlm pemerhatian ibu2nya lagi, klu kowang nak tau, waktu Lin amik gambo ni pun, ibunya,Kenit tu sibuk dok perhati jek, sbb Lin kasiankan anak2 kucing tu, so Lin alaskan dgn kain dlm kotak, tp si ibunya angkut plk keluar, dia ltknya tmpt asalnya kat lantai tu, sian sejuk anak2 kucing tu...ishh dah bg tmpt selesa tak nak..gerammmm je nengoknya...
Sbb tu le Lin nak belikan mereka ni kandang, ye la dah bertambah anggota keluarga, kang ramai2 sangat dlm rumah, kes dera tuan rumah kang, mana nak kemas buang 'taik' nya, nak kebas bulunya..adeiii tak leh jd ni mesti nak beli kandang tp mahalllnyaa la harga kandang tu..huhuhu rasa dok ketar2 mau keluar duit membelinya..x sanggup den nak berkorban weiiii...


*Cute sangat2..x sabo nak ngomol2 dgn mereka.. :)


*Yg ELLE tu pelik betul hidung dia, apsal le merah yek, yg lain2 tu xde plk..sbb dia putih ker?..ermm


*Suke tgk time nie, mereka saling berpelukan tido, kesian si GUESS tu di bawah, nsb ko tak penyet yek..hehehehe
*Ini pun dah ramai dok menempah order nak, aishhh bt masa ni idok le nak bgnya, sbb kesiankan mereka tu semua masih menyusu lagi dgn ibunya, nanti tggu besar sikit, bru leh bawal runding yek.. :)
Takut dah besar sok, sayang plk nak bg owang..huhuhuhu :(




P/S: Anak kucing pun kita belai kita jaga mcm anak sendiri, tp 'setan' yg x berperikemanusiaan tu, boleh bunuh dan buang bayi yg dr darah daging mereka tu sendiri..apa nak jd dunia nie..huhuhuhu


With Love

No comments

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..