Selagi ada Syawal..

9/29/2010 01:50:00 PM

Salam semua...

Ngeh3x..dah tajuk pun 'selagi ada Syawal' so citenya mesti le raya raya dan raya, muahahahaha.
Kowang dh abs raya ke? ehh kan ada lagi Syawal tu, so msh boleh beraya lagi la weii, klu sapa2 yg dh kata tak raya lagi, maknanya mungkin dia puasa tak cukup sebulan kot, hahaha aku pose sebulan, so kena raya sebulan..miahahahaha :p
Syawal 14 hrtu, Lin dan Geng Setaman msh rancak lagi beraya, cuma hrtu 3 buah aje, plannya 4 rumah tp sbb yg lg sorg tu Effa, bizi dgn andaman dia, makanya tak jd ke rumah dia, ishhh ko tak raya ke mem? huhuhu
Jom layan....maleh nak cite nok..:)


*Ni tuan tanah rumah, Sarah.siap kena tegur dgn Lin, mcm baju smlm je ko pakai..hahahahaha 


*Gambar kenangan wajib lor...tiap2 rumah klu larat mesti amik gambo..heheheh


*Yg ni mkn kat rumah Azie plk, mee soto..masuk mgkuk tu dh 2x makan..adeiiiii muncit dh perut ku..


*Ishhh 'montot' ku lentik sehhhh...itu le dia byk sngt makan tongkeng..muahahahahaha


*Hahaha dah xde keje, perut dh kenyang, so kat uma Zana tu, terjumpa plk bende alah tu, apalagi buang tebiat le bergambo..kembang lobang idung segala..hahahahaha


*Gambar terakhir utk haritu, masing2 muka dh kepenatan dan letih, perut pun dh buncit..adeii tarik bantal sedap tuh kan..:) tp seronokkkkkkkkkkk...
Haip haip..belum abs lagikkkk..nnti ada sambungannya lagi..hahahahahaha 
Nsb jugak Geng Setaman yg 1 Taman, klu 2,3 Taman..mamposss lepak dan terus mendadak babat aku naik 5 kg ...hahahahaha




P/S: Maaf la jarang nak online skrg, siang bizi dgn anak2, malam bizi dgn marhaban., adeiii lepak bdn nie..'Kacip Fatimah 1 plesssss'....:p


With Love

24 Comments

  1. ada lagi beberapa hari syawal.. so cepat abiskan syawal dengan girang.. kuman "bohong putih .." Entry

    ReplyDelete
  2. raya kan sebulan harusla entry raya pun sebulan. haha mantap montot sisLin tu, ngeeee... dah la warna baju dia paling terserlah.

    ReplyDelete
  3. Kuman: miahahah tau xpe..semput nk abskan entry raya nie ha..hehehe
    'bohong putih'?? terjah!!!

    ReplyDelete
  4. Cha: hehehe yup..raya kan sebulan, so entrynya haruslah sebulan..miahahahaha
    montot tu saham lor..Cha,ko mkn tongkeng byk2 yek..hahahaha

    ReplyDelete
  5. generic diazepam online diazepam 5mg how often - diazepam 5mg pill identifier

    ReplyDelete
  6. xanax online xanax dosage for cats - buy xanax online europe

    ReplyDelete
  7. intravenous diazepam diazepam valium 5mg - diazepam more drug_uses

    ReplyDelete
  8. generic zolpidem zolpidem tartrate 54 553 - zolpidem buy online usa

    ReplyDelete
  9. buy generic ambien online ambience mall gurgaon from metro station - picture generic ambien 10 mg

    ReplyDelete
  10. buy xanax online no rx xanax pills gg 258 - xanax effects when snorted

    ReplyDelete
  11. diazepam 10mg buy diazepam online usa - buy diazepam 10mg no prescription usa

    ReplyDelete
  12. order xanax xanax green pill - drug interactions zoloft xanax

    ReplyDelete
  13. valium diazepam diazepam dosage social anxiety - buy diazepam online australia

    ReplyDelete
  14. buy ativan online ativan withdrawal side effects how long - ativan withdrawal insomnia

    ReplyDelete
  15. buy soma generic who makes generic soma - buy soma tea

    ReplyDelete
  16. buy valium no prescription needed what does 10mg valium feel like - buy valium in thailand

    ReplyDelete
  17. ambien medication ambien side effects hiccups - ambien in pregnancy

    ReplyDelete
  18. generic carisoprodol carisoprodol y meloxicam - carisoprodol 2410 v

    ReplyDelete
  19. buy ambien online ambien overdose how much is too much - ambien cr 12.5 mg side effects

    ReplyDelete
  20. soma drug buy soma no rx - order somatropin online

    ReplyDelete
  21. buy ambien online the sleeping pill ambien - ambien cr maximum dosage

    ReplyDelete
  22. buy valium online buy generic valium no prescription - street names drug valium

    ReplyDelete
  23. ambien online without rx buy ambien online reviews - online pharmacy ambien cr

    ReplyDelete
  24. where to buy valium valium 5mg na gravidez - valium dosage for elderly

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com