Aiskrim oh aiskrim.

10/16/2010 05:19:00 PM

Salam semua...

Aduhh cuaca sangat menguji ketahanan tekak aku nie, panas betul kan? tmpt kowang panas tak? duduk dlm aircond pun dah rasa bebal kulit badan nie,huhuhu
Nak kata bahang puasa, dah habis raya pun, mungkin sbb dah nak musim tengkujuh kot, tp nsb baik jugak  walaupun panas tp angin kuat kencang bertiup kan? aishhh panasssssssssss
Biasa le klu dah panas2 ni, tekak mula la kering, haus, perit, pastu mulalah dok mengatal nak macam2, yg mestinya aiskrim..hehehe klu dpt nak penuhkan petisejuk tu dgn aiskrim sesaje, masuk skli dlm petiais tu pun bagus...senang siang malam pagi petang melantak aiskrim jek..hahahahaha kang tak pasal2 demam satu rumah, sapa yg susah..ahkak jugakkkkkkkk...huhuhuhu
Mattttttttt..ko dah beli aiskrim ka??? jom kita gi tesco borong aiskrim yokkkkkkkkkkkk..


*Kowang suka aiskrim mana? Lin lebih suka aiskrim nyoyot ni, 'aiskrim malaysia' owang panggil, senang nak buat, rajin tak rajin jek, boleh buat mcm2 perisa kan?..hehehehe 


*Ni kalau kowang gi rumah Cik Mat Gebu mesti dapat makan aiskrim, hehehehe penuh ko peti ais dia dgn aiskrim potong,mcm2 adaaaaaa... :) Lin suka perisa durian.. 


*Haaa yg ni pelik sikit..ermm kok besauu giler aiskrim calung dia tu, lain bebenor rasanya nak menjilat aiskrim camtu...eeee geli pun ada..isshhhh pelik pelik tp mungkin skli makan, puas kot..hehehehehe
Kowang selera ke?...bwekkkkkkkk



P/S: Panas susah, hujan pun susah..adeiii bila nak turun salji nie ek..huhuhuhuhu


With Love

10 Comments

  1. bestnyer...dah lama tak makan aiskrim malaysia tuh...

    ReplyDelete
  2. Afizz: hehehe kan kan...geli plk besar cmtu..huhuhu
    sis suke aiskrim malaysia.. :)

    ReplyDelete
  3. suke sgt2 ngn eskem potong...nk pulak yg jenis home made...eskem asamboy pling best...hehe

    ReplyDelete
  4. Waaaaa..kejii nyaaa, tunjuk eskrim malaysia dgn eskrim potong kat mat gebu..huhhh!!..sabau je aku..haha

    ReplyDelete
  5. SIS NAK ESKREM COLOR PURPLE :)

    ReplyDelete
  6. Yuni:Sama la kita, apa je perisa eskrem mmg sedappppp..lg tgh panas2 nih/....

    ReplyDelete
  7. Mat Gebu:hahaha aku tau mesti ko masuk punya, panass sngt la Mat oii..rasa nk rendam dlm air batu jek nih...
    ko berkenan x dgn eskrem no3 tue..huhuhu

    ReplyDelete
  8. Tihara: yeahhhhhhh...yg pepel mesti yg sedap lor...hehehehe

    ReplyDelete
  9. Hahaha..yg no 3 tuu..adehh...kalau aku lah, cepat2 'kerjakan" biar hilang bentuk dia...hahaha, gila lah orang zaman sekarang ni, eskrim pun depa buat bentuk "nonet"..keji kann...

    ReplyDelete
  10. Mat Gebu: muahahaha tau xpe..gila lain mcm je aku tgk eskrem tu..mmg tak makan,silap2 ketawa sampai terkencing aku dibuatnya...hahahahahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com