Asam pedas STRESS!!

Salam semua..

Arghh mmg stress...dr mana dtgnya stress?? lu fikir la sendiri..huhuhuhu
Pagi ni mmg mood terus xde, hal yg berlaku smlm, mmg menguji tahap kesabaran aku, tp bila hati dn jiwa dh meluap2 mcm asam pedas tgh mendidih, jdnya hrni semua aku luahkan dengan memasak asam pedas cili api berapi, biar sapa yg makan akan terasa pedasnya sepanas hati aku...huhuhu hanya aku dan 'dia' saje yg mengetahui..


Semua owang akan rasa stress, tak kira la di rumah, di tempat kerja, di mana2 aje klu ada yg tak kena mmg boleh jd stress, sapa yg tak pernah rasa stress, mmg penipu le gamaknya..:p
Asam pedas ayam bercili menu untuk hrni Khamis 21102010..layan je la..Stressssssssss!!!!!


*Maaf le, mmg takde respi khas untuk asam pedas ni, sbbnya main lebur dan campak je semua bahan, mcmmana pedih dan panasnya hati aku smlm, mcm tu la pedasnya asam pedas nih..
Mau cuba ka? mai sini rumah, tolong picit kepala aku dulu...hahahahaha


*Ni Laksa Penang Midah, tiap2 hari Rabu Midah berjualan kat Pasar malam rumah Lin nih, mmg ada powerr sehh Laksa Penang dia, pulak tu smlm ada menu tambahan Soto ayam, perghh lagi mengancam...rugi aku beli 2 jek smlm..huhuhu
Nasib baik masa makan laksa Penang ni aku belum stresss..klu dah stress..dgn laksa ni skli aku tak layannnnnnnnnnn....huhuhuhu



P/S: Selagi namanya hidup, selagi tu la masaalah ada jek yg menguji...
"Hanya pada MU Tuhan aku berserah, kau tabahkan hati ku, kau kuatkan iman ku untuk menghadapi segala ujian dr MU ini Ya Allah..Aminnn"


With Love

6 comments:

  1. Slamat pagiii Lin.. aduhhh! stress sungguh bunyi nyer.. cooling down Lin.. gi massage ker.. minum teh rose ker.. takmau simpan stress lama2 eik :)
    papepon asam pedas memang d best..
    sabtu lepas pekena laksa gak kat Cafe Laris di Tmn Desa Tebrau.. pon besttt..

    ReplyDelete
  2. sis..terliur tengok laksa tu..sedapnya..
    ha..ha..tengok asam pedas ok jer...tu tengak stress masak, kalau senang hati, mesti lagi power asam pedas tu...kann siss...dah ok ke...

    ReplyDelete
  3. Ohoeya: huhu mmg stress sangat2 smlm..dr malam tak boleh tido dibuatnya..teh jgn ckp, kopi segala bapak kopi dh minum..pg ni mood terus takde...huhuhu :(
    dengar jugak asam peda kt situ sedap,nnti free sis nk cuba gak.. :)

    ReplyDelete
  4. Mas:Laksa tu mmg sedap..mas mesti lg sedap klu buat kan..hehe
    klu dh stress Mas, nk masak pun malas tp bila masak plk, lauk jd stress jgk mcm kita..huhuhuhu :(

    ReplyDelete
  5. sis...jom pekena abc....

    hehehehe//but asam pedas ayam tu sedapnyer.....

    ReplyDelete
  6. Ayu: perghhh ABC mmg penenang minda..pulak dpt eskrem potong lg le sejukk je rasa..legaaa kepala otak..huhuhu
    lg nikmat dpt mkn mee bandung..hahahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..