Bertemu Nenek Unique Beads.

10/22/2010 02:15:00 PM

Salam semua...

Harini lambat bersiaran, hehehe, pegi mana? buat apa? hahahahaha
Mmmg soklan maut tau, mentang2 la surirumah, pantang je keje siap mulalah kaki tu panjang je langkahnya, hahaha, mana lagi kalu tak terjah menerjah uma owang pagi2 buta..hehehe
Hrni Lin, Wana, Midah & Anna pi serang uma Kak Fiza a.k.a Nenek Unique beads tu, yg kelakar dn terkejut tu, dok tanya2 kat mana rumah kak Fiza tu, rupanya rumahnya tu la selalu Lin dok parking depannya tggu anak balik sekolah, kat Taman Uda Utama..hahahaha mmg lawak2 kecik betul la dunia ni kan.. :)
1st time jumpa Kak Fiza ni, selalu jenguk2 blog dia, saje dok tgk jehitan manik dia, walaupun Lin x berapa minat menjahit manik ni tp suka tgk hasil krestif derang nie, tak kira sapa semua Lin masuk, sbb tu bila derang ni borak blogger beads ni, kebanyakkannya Lin kenal..hehehehehe


*Dah dtg uma owang pagi2, so Kak Fiza hidangkan roti canai dgn nasi lemak, Lin makan roti canai je, sori nasi tak makan okey!..hehehehe


*Yg kiri tu Wana, dia mmg dh kenal la dgn Kak Fiza ni sebab sama aliran dan sama2 pergi berguru belajar manik, ishhh pagi2 kita dah dok ngumpat ek..hahahaha opssssss


*Bukan main tekun pasang telinga si Anna(kiri) tu bila mendengar Kak Fiza(kanan) terangkan pasal manik tue..mmg orang lama kerja tangannya teliti.


*Ooo Wana, manik tu tak boleh makan, ko jgn tenung lama2 kang ilang sebijik kena ganti 10 bijik..mahal tu wooo..hahahahaha
Mmg sesungguhnya persahabatan dr dunia cyber ni membawa kegembiraan dan keceriaan jika kita bersikap ikhlas dan jujur dlm bersahabat, klu kita ego meninggi diri dn lupa dr mana asal usul kita, nescaya mmg tak kekal la persahabatan kita.. :)
*Kepala dok mikir kain baju kat rumah selonggok tak berlipat lagi..arghhh malassssssssnya....huhuhuhu




P/S: Tak sangka sampai ke sana pun ada juga keluar dr mulut mereka pasal Cik Mat Gebu..femesss gitu..hehehehe


With Love

32 Comments

  1. hai sis.. wahhh jln2 cari kawan.. best tau camni.. blog merapatkan silaturahim.. tahniah utk awk.. nak kenal gak lah dgn yg lain2.. boleh?!!

    ReplyDelete
  2. Ohoeya: heheh klu bab jln2 mmg kitaorg le kakinya..hehehehe
    betul tu, lg byk kwn lg meriah hidup ni, tp jgn slh pilih kwn yek..
    boleh2..mai le sini kita kenal2...::)

    ReplyDelete
  3. tima kasih sis :)
    kita arrange eik.. kita roger awk k :)

    ReplyDelete
  4. Ohoeya: okay...nnti bgtau oke..:)

    ReplyDelete
  5. wah..dah start belajar manik..

    ayu sedih nie..tak dapat join..asyik masak2...jer....

    sibuk benor di citarasa rinduan..

    ReplyDelete
  6. Ayu: sis ni minat nk menjahit tu xde la..tp mmg suka dgn jahitan dn kreatif derang tu..jht sikit2 kat baju sendiri tu boleh la..heheh

    psstt nnti nk ajk geng setaman pi serang kedai ayu tu..bila2 ok je kan.. :)

    ReplyDelete
  7. salam bertandang cik lin ooiii...
    amboi amboi amboiii...sempat tersnap gmbr ya... malu la nenek...sebab lum sempat pasang sanggul glam nenek...

    pastu cari tembakau sentil hilang entah kemana..

    apa2 pun trima kasih singgah ke gua nenek yg usangggggg.. sonok sonok di pagi hari lagi trima tetamu..

    jgn lupa roger2 nenek bila nk dtg ya..

    ReplyDelete
  8. Nenek: ye ye...snap jgn x snap..hehehe
    terima kasih juga nenek sudi melayan kami semua, mmg best borak2 dgn nenek, nnti boleh kita gi ngeteh plk yek.. :)

    wokeii nnti nk dtg lin bgtau okey.. :)

    ReplyDelete
  9. Said Saiful: hehe tumpang lau aje ke? buah tangannya mana? kekekeke

    ReplyDelete
  10. buy diazepam online can you buy diazepam in thailand - valerian diazepam withdrawal

    ReplyDelete
  11. order ativan ativan dosage equal xanax - ativan klonopin

    ReplyDelete
  12. buy diazepam diazepam valium side effects - generic diazepam images

    ReplyDelete
  13. buy valium 10mg valium first time - valium dosage for dogs with seizures

    ReplyDelete
  14. buy diazepam online buy diazepam online no prescription - buy diazepam 10mg bulk

    ReplyDelete
  15. buy xanax online xanax dosage night - xanax bars bad you

    ReplyDelete
  16. generic zolpidem zolpidem online pharmacy no prescription - zolpidem tartrate coma

    ReplyDelete
  17. diazepam is valium buy valium online no prescription usa - diazepam dosage equine

    ReplyDelete
  18. zolpidem ambien order ambien online no prescription - zolpidem tartrate strengths

    ReplyDelete
  19. diazepam 5mg diazepam rectal tubes 5mg - online pharmacy europe diazepam

    ReplyDelete
  20. buy diazepam online what is diazepam 10 mg - diazepam 10 mg injection

    ReplyDelete
  21. buy ativan online ativan withdrawal emedicine - taking ativan and alcohol

    ReplyDelete
  22. diazepam dosage diazepam dosage children - what is the molecular mass of diazepam (valium) c16h13cln2o

    ReplyDelete
  23. buy ativan lorazepam 1 mg from india - ativan overdose wikipedia

    ReplyDelete
  24. ambien 5 generic ambien safe - ambien high liver enzymes

    ReplyDelete
  25. soma carisoprodol listaflex carisoprodol 350 mg prospecto - buy somatropin growth hormone

    ReplyDelete
  26. buy valium no prescription needed can you buy valium in bali - valium yellow what mg

    ReplyDelete
  27. buy ambien online ambien dosage more drug_side_effects - drug test for ambien

    ReplyDelete
  28. buy valium online canadian online pharmacy no prescription valium - where to buy valium in bangkok

    ReplyDelete
  29. soma sale buy aura soma bottles - soma side effects liver

    ReplyDelete
  30. buy ambien online ambien xc for sale - generic for ambien cr 12.5

    ReplyDelete
  31. where to buy valium medication similar to valium - generic 10 mg valium

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com