Buat apa? Buat bodoh jek..

Salam semua...


Wah2..udah hari Jumaat ya? cepatnya masa berlalu..huhuhuhu
Ptg ni plk dlm jam 4pm 'Baget 2011' akan di bentangkan, mesti ramai yg dok menunggu depan tv kang, termasuk le Lin nie ha, nk tgk gak, kot2 ada bonus utk surirumah kerajaan nak bagi..muahahahahaha...
Esok, hari Sabtu anak2 sekolah ganti, iku jadual hari Selasa, so bizi jugak le esok dr pagi sampai petang,huhuhu..biasa la cuti raya lama sangat cikgu bagi, so esok kena ganti le balik, ermm nampak gaya takde can le nak sambung tido,hehehe
Ntah sekolah entah tidak, anak2 nie klu hari Sabtu je ganti sekolah katanya tak belajar le, cikgu takde la, cikgu gi kursus la, ada je alasannya, yg maknya plk jd guru besar, anak kata tak payah pegi, maknya kata ok aje..haaa cmne tuh, hahaha klu Lin ni ok lagi le klu tak bg anak tak sekolah sbb anak tak ramai, so kekecohan anak tu tak le rasa sangat kat rumah, tp klu owang yg anak ramai tu, hari tak sekolah pun klu boleh maknya suruh gi sekolah, dr memekak kat rumah bergaduh..kan? miahahaha
Esok nak kemana ek? wayang cite apa ek yg best? lama tak gi karaoke..huhuhuhu




P/S: Kenapa la 2-3 hrni, penyakit 'M' dtg, nak kemas rumah pun takde mood, malasssssssssssssss


With Love

2 comments:

  1. aha laaa ako pun rindu lak nak melalak ngan ko :p

    oh ya esok ako gi melaka tau ;)

    ReplyDelete
  2. Retna: aku ponggg....nnti turun JB kita melalk ok, tp lagu selamat hr jadi..kakakah

    melaka? rombongan sekolah ke? hahahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..