Siapa punya kerja ni?!!!!!!!!

10/13/2010 12:31:00 PM

Salam semua..

Pagi2 dh buat aku membebel, dah le bangun je pagi rumah tak berkemas, bersepah sana sini, dgn cawan atas meja minum x bercuci, sampah tak buang lagi, bantal kursi terbang sana sini, ishhh ingatkan anak dara 2org tu cuti tak sekolah boleh la tolong2 sikit, ni nak kena ketuk baru le nak buat keje, arghhh tension tension!...
Dengan lagak 'superwoman' terus je menyapu, mengemop dan nak mengelap..tiba2.....
Hurmmm.....


*erkkkk "Weiiii sapa punya keje ni hah?????"...arghhhhhhhhhh mmg nak kena baloun ni tau!..baik ngaku, sapa yg buat kotak ni sampai jd mcmni, cepat ngaku!!!..cakap! cakap cepat!!!!......


*Sori..bukan saya yg buat okey, nampak ni saya tgh menetekkan anak2 saya nie, cuba tanya Gucci dgn Elle.


*Kamie tau sapa yg buat, sapa lagi kalau bukan ayah kami..POLO...
*Apa? hah Polo?? mmg nak kena dia ni tau..mana dia? Polo ooo Polo...ko nak kena eh, mana ko menyorok, sini kau...


*Ishh tak boleh simpan rahsia betul tau anak2 aku nie, abs le aku ni kang, siap le aku di hukum tak bg makan kang...ampunkan saya, saya janji tak buat lagi...nanti saya keje, saya ganti belikan kotak besar yek Cik Puan....
*Erkkk..keje? nak keje apa? nk bg makan anak bini pun, aku bg, lagi nak ganti...bwekkkkkkkk...




P/S: Aishh masalah betul tau, nak marah siapa le dia , nak pukul, mmg takkan sampai hati aku, so ermm diam aje la...huhuhuhu


With Love

8 Comments

  1. alaaa kiutt nyaaa linn..bukan koo, koceng2 tu laa..hahahah, sori..pstt tongkeng rm 5!!

    ReplyDelete
  2. Ieda: hehehe dh terlebih sabo dh tue..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Mat Gebu: Miahaha tgk le sapa tuannya..hehehe
    pstt mlm ni mmg nk beli rm5 pongg..mcm ngidam rindu ko kt tongkeng ko..eh silap..ayam..kekekeke

    ReplyDelete
  4. comelnyaaa kucing sisLin ni, gebu mcm tuannya. aik? aiyaaaakkkk... lariiiiii....

    ReplyDelete
  5. Cha: toing3x..*ketuk meja...ni dh msuk 11 hr x mkn nasik..diet ni Cha..kuceng gemuk..tuannya kurus..huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. fuiyooo... tahan ye sisLin, tak makan langsung? isk-isk, meraung kita tak makan nasik, banyakkan berjalan sisLin, berjalan dalam rumah pun takpe.

    ReplyDelete
  7. Cha: nk diet p[unya pasal kena ada azam Cha..hehehe
    sis bt sit up dn juga lari2 anak je dlm uma..hehe kan skrg trend skateboard..lanyak je la..hahahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com