Kota Iskandar & Puteri Harbour.

11/10/2010 05:55:00 PM

Salam semua...

Tarikh & Masa: 7hb Nov 2010 , Jam 2pm lebih.
Tempat: Kota Iskandar, Nusajaya.
Xtvt: Jalan-jalan bersama Geng Kami.

"Andai kau tahu, hati dan jiwa ku telah kau bawa pegi bersama, kemana saja kaki melangkah pasti aku akan terkenangkan diri mu."
"Aku rindu kamu, aku sayang kamu, apakah engkau tahu? adakah kau dapat rasakan apa yang aku rasa? aku begitu sunyi tanpa diri mu, hidup bagai tiada apa nak di nikmati, ketika ini sungguh aku rasa gelita."
"Arghh tak sabar ingin berjumpa dengan mu, cepatlah pulang sayang ku, aku sangat-sangat merindui mu. aku rindu ingin di belai, aku rindu ingin di dakap, bertambah rindu bila ingin mendengar suara mu, tidak cukup dengan belaian, aku ingin kau bisikkan kata-kata cinta dan rindu mu di telinga ku, tak tertahan rasa menanggung rindu, oh pulanglah segera wahai sayang ku".


*Ermm kecik sangat kolam air ni, kalau aku terjun, mau tak tenggelam badan aku..huhuhu


Tempat: Puteri Harbour, bersebelahan dengan Kota Iskandar,Nusajaya.
Tarikh & Masa: 6hb Nov 2010 Jam 2pm lebih gitu le.

*Haa yang ni ok kot, agak-agak kalau aku terjun, ada ke yang nak selamatkan aku? ermm kang lemas, mati abis le owang kebas laki aku kang..huhuhuhu..
Sabar..sabar..sabar...Lin..huhuhuhu




P/S: Macamni le bila demam, bila sakit terasa kuat sangat rindu kat mr.hubby..ye lah dialah yang tukang tarik rambut aku..huhuhuhu


With Love

You Might Also Like

0 Orang Komen

Penafian .
Blog ini adalah blog peribadi, hanya cerita/aktiviti harian Sis bersama family, kawan-kawan juga resepi masakan Sis sendiri. Dan juga ada sesetengah penulisan tu Sis Copy dan Paste dari carian Google juga blog kawan-kawan.
Semua penulisan di dalam blog ini, TIADA kena mengena dengan yang hidup atau pun yang telah tiada.

Sis izinkan jika ada yang ingin copy dan share untuk kebaikkan bersama, AKAN TETAPI jika terdapat gambar atau text Sis disalah gunakan, Awas! TINDAKAN BOLEH DIAMBIL MENGIKUT AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1988 .
Komen anda, tanggungjawab anda.

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Terima kasih atas kerjasama anda.