Buat Kerabu atau Sambal Getok ek???

Friday, January 07, 2011

Salam semua..

Hurmmm dilema betul aku tengok buah pelam 3 bijik nie kat dapo..ermmm nak di buat apa dan nak di masak apa yek? Kalau kata hati ni mau makan sambal getok, tapi anak dara Lin,Naz tu sibuk nak makan kerabu mangga pulak..adeiiii.
Kalau buat dua-dua respi tu, apa aja la yang dapat, bukan sebesar buah kelapa pun buah pelam tu, kang makan buat taik gigi aje..huhuhuhu. Takpe masih ada 1 hari 1 malam lagi untuk aku fikirkan, rasanya malam ni tido dapat mimpi apa yang akan terjadi dengan buah pelam nie..hahahahhaa
Kowang rasa? ada idea lain? respi lain selain kerabu mangga dan sambal getok? ada?...


*Memang liur je tengok pelam ni..
Terima kasih le kat kawan Lin tu, Haryati, semalam dia yang bagi buah pelam nie, pokok pelam Lin dah takde dah gara-gara buat rumah haritu, nasib jugak dapat merasa buah dari pokok owang..hehehehe. Tu le rezki namanya,kan? kan?...
Jadi tunggu apa yang akan terjadi oke..:)




P/S: Tak sabar mau tunggu esok, mau jumpa si teruna di Sedenak, mau merayakan hari yang istimewa buat dirinya esok..:)

With Love

0 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com