R.I.N.D.U datang lagi..

1/21/2011 02:29:00 PM

Salam semua...

Aku R.I.N.D.U..! Sangat-sangat rindu..huhuhu
Kenapa datangnya rindu? Kenapa mesti rindu? Kenapa rindu?..
Jawabannya ada pada kamu..


DULU: Kami selalu bersama, berbagai cerita kami kongsi bersama, suka duka kami pun tetap bersama, kau menangis, aku turut merasa hiba, kau tersenyum aku turut gelak ketawa, jika aku susah kau jadi pendengar, jika aku senang kau orang pertama yang dapat khabar berita..


KINI: Aku kesepian. Semua hilang, senyap, sepi, bisu dalam sekelip mata. Ntah di mana silapnya, ntah di mana puncanya, ntah salah siapa. Aku bingung, aku sedih, hiba, pilu, airmata menjadikan aku lebih lemah tiap kali aku fikir dan renung semua kenangan dan kegembiraan bersama, aku tak kuat untuk menghadapi semuanya seorang diri, aku jadi sensitif tiap kali melihat kegembiraan di luar sana, tapi aku bernasib baik masih ada yang sudi mendengar dan berkongsi kesedihan aku. Aku pasrah dan redha dengan semua yang berlaku dan akan berlaku, jika Tuhan nak ambil semua kegembiraan aku bersamanya, mungkin ada rahmat dan hidayah di sebaliknya..
Syukur alhamdulilah...



P/S: A.K.U....R.I.N.D.U.....*sob sob sob...:((

With Love

You Might Also Like

0 Orang Komen

Penafian .
Blog ini adalah blog peribadi, hanya cerita/aktiviti harian Sis bersama family, kawan-kawan juga resepi masakan Sis sendiri. Dan juga ada sesetengah penulisan tu Sis Copy dan Paste dari carian Google juga blog kawan-kawan.
Semua penulisan di dalam blog ini, TIADA kena mengena dengan yang hidup atau pun yang telah tiada.

Sis izinkan jika ada yang ingin copy dan share untuk kebaikkan bersama, AKAN TETAPI jika terdapat gambar atau text Sis disalah gunakan, Awas! TINDAKAN BOLEH DIAMBIL MENGIKUT AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1988 .
Komen anda, tanggungjawab anda.

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Terima kasih atas kerjasama anda.