Cerita & Gambar di sebalik Vblog Mat Gebu.

3/14/2011 10:00:00 AM

Assalamualaikum wbt..

Jauh perjalanan luas pemandangan, tapi tak le jauh sangat pun, Sedenak je, dalam 30minit kalau tak jem, dah sampai. Lin dengan anak Lin,Amat berdua aje ke rumah Mat Gebu (CMG) tu, anak2 yang lain semua tak moh ikut, hubby pun kerja tak habis lagi, jadi Lin main redah aje ler.
Walaupun letih baru balik dari Mesyuarat PIBG Sek anak Lin, tapi tetap ku gagahkan untuk memberi sokongan buat teman seblog dan ingin berjumpa dengan rakan2 yang lain yang jauh datang semata2 untuk berkumpul, ternyata mereka memang best dan sporting!
Lin dan Kasawari, berjanji sekali jalan ke rumah CMG, sampai je sana, rupanya dan penuh satu rumah, yang Lin kenal dan pernah jumpa cuma Sue dan Ben, yang lain2 tu semua hanya kenal melalui blog mereka saja, lagi2 Ayu, dah berapa kali berjanji mau jumpa dia tapi tak kesampaian, akhirnya dapat juga peluk cium dia...


*Lin redah ikut highway je, Kasawari menunggu di Tesco,Kulai. Dek sebab kelam kabut takut terlambat, semua bende jadi tertinggal, takde persiapan untuk cenderamata buat mereka, amat terkilan sangat!..huhuhuhu


Aku dan blogger masakan juga tokeii kedai...hehehehehe


*Makan jangan tak makan, penuh satu meja menu CMG kita...


Sue...jangan malu jangan segan...Sekejap sangat bermesra dengan ko, kesian en Joshua, baru balik Malaysia, dah kena keluar Malaysia lagi..:(


Ni seisi temuramah bersama CMG, nasib tak kena halau dengan Ben gara2 kitaorang gelak besau kat luar tu..hahahahah


Demo masakan megi ala Ben Ashaari, bagusnya aku amik video ek haritu..step by step..ermmm


Jejaka tampan dan segak, tinggi rendah, besar kecik semua sama je, mereka ada satu persamaan iaitu BLOGGER!


Ehem ehem...terlupa masukkan Pn.Zila sekali..heheheheheh


Aku terasa muda bersama mereka..kekekekeke


Cuba teka..siapa dia???? _________. Jeng jeng Sari Yusa@Yusa Sari.


Yang anak2 ni macam jakun tengok kereta lama, aku lagilahh bukan jakun lagi, kalau dapat nak bawak larik..hahahahahah


Yang ni kowang kenal? ermmm tokei kedai Citarasa Rindu-rinduan,Ayu namanya secantik orangnya, kita sama2 purple kan Ayu...:)


Pusing2 rupanya seNgeri kita, hehehehe Kak Yatie 'Sinar Kehidupan'...akhirnya menyinari majlis petang tu.


Hurmm yang tu tak payah le di perkenalkan lagi, sudah terang lagi bersuluh..Ben Ashaari..hehehehehe


Haa yang ni patut di perkenalkan, Pn Zila isterinya En.Ben Ashaari..tu pasal le aku malu2 haritu depan Ben, kalau takde Zila, mau banyak gambo aku dengan Ben tu..kakakakakakakah..
*Jangan mare Ben nanti getak2 tu tenggelam!..


Dan akhir sekali, kalau kowang nak tengok video temuramah Ben bersama Mat Gebu..boleh klik di sini
Kalau dapat tu sign up lagi bagus, boleh komen sekali..he he he he..



P/S: Apa2 pun jutaan terima kasih buat Mat Gebu selaku tuan rumah yang telah bertungkus lumus menyiapkan juadah yang lazat dan sudi menjemput dan melayan karenah semua tetamu dengan senyuman dan 3x salin baju..kekekekekekeke


With Love

8 Comments

  1. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..inilah orgnya....kalau la gambar2 tu leh berkata2..mesti satu entri tak muat..errr

    ReplyDelete
  2. mmg meriahkan kak...w'pun masa mula2 tu lia malu2 juga lah sbb x kenal sapa2 kecuali ayu...maklumlah blogger sekadar dipinggiran jer...ehehehe

    tp alhamdulillah semuanya ramah tamah...cuma terkilannya lia x dapat nak join lama kat situ...

    wawawawa...lia pun t'ingin nak b'gambar kat kete antik tu..tp x kesampaian...lain kali klu dtg lagi nak pose byk2 kat situ....:D

    ReplyDelete
  3. sy menyokong adi 200%.. hahaha

    ReplyDelete
  4. Ady: budak ady ni nak kena dgn aku nie..
    tp nasib baik juga kan...klu gambo boleh bercakap, abis le mulut sis plk kena diam..hahahahaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. Mama: takpe mama, nnti kita bt gather2 lagi yek..
    tang kete antik tu, kita pun takde plk amik gambo..anak2 je yg sibuk kt situ..hahahaha

    ReplyDelete
  6. Hafiz: mmg best mmg happening...!

    ReplyDelete
  7. Cikali: eh eh nak sokong2 plk si ady tu...mcm pilihanraya plk yek...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com