Monday, March 14, 2011

Esok aku mula belajar!.

Assalamualaikum wbt..

Hehehe kowang jangan gelak, Lin cuma gi belajar jahit MANIK je ler..alaaa tak cuba mana nak tau kan?..
Kena ada minat dan kena ada semangat, baru le betul2 menjadi. Kowang tak caya eh Lin nak gi belajar jahit manik? hahahaha aku pun tak caya gak!..:p
Esok pagi anak Lin,Naz ada Kem add Math di Sekolah Asrama Agama Taman Johor Jaya selama 4 hari, so pagi2 sok kena le keluar hantar dia ke sekolahnya, semua persiapan dah ready, nak taknak kena juga lepaskannya pergi, lama tu 4hari, jarang bebenar pisah dengannya lama gitu, nak buat camne kan...


Selepas hantar anak Lin,Naz ke sekolah, Lin akan terus ke rumah Cikgu manik,Wana ilhambeads, ala jiran setaman dan juga Geng Setaman, dekat je rumahnya, takde le susah2 nak pusing2 baliknya, dah memang jalan balik ke Bukit Indah..hehehehe.
Memang minat pasal baju2 manik ni, tapi sebelum ni takde pulak fikir nak pergi belajar menjahit, tapi setelah lihat kawan2 beaders yang lain2 tu boleh buat 'duit' dengan menjahit manik, tak salah kan kalau mencuba, kalau tak jahit kat baju owang, dapat juga jahit kat baju sendiri kan? lagi pulak ada anak2 dara, lagi senang nak praktikkan dan lembutkan tangan untuk menjahit, ye la kot2 tak berani lagi nak jahit kat atas baju owang kan.. :)
Apa2 pun..ermm tunggu aje le esok camne yek...harap2 tak le kejang tangan Lin ni yek..hehehehe



P/S: Jadinya kalau takde entry untuk esok tu, kowang faham2 aje ler ye..tuan rumah pergi 'belajar manik' hahahaha...


With Love

4 comments:

  1. chaiyok2...
    lepas nie ayu tempah yer...
    harga kasi murah2..hahahha

    ReplyDelete
  2. Ayu: kakakkaah sabau je ler...
    Harga msh murah lagi Ayu..klu dh masuk Vblog bru harga mahalllllll kakakakakakakahhhhhhhh.....

    ReplyDelete
  3. wah.. pasni ni leh tempah buat manik kat baju melayu kasawari.. nanti leh tanya linda.. butang baju manik aku mana linda.. haha

    ReplyDelete
  4. Kasawari: hehehe boleh boleh..dh pandai sok leh hntr bajunya yek...
    nk bt baju kawin pun boleh...hahahahhahaa

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..