Breaking

Wednesday, March 16, 2011

Gila 'manik'..

Assalamualaikum wbt..

Bangun pagi je terus tengok manik, keluar tandas je terus ngadap manik, lepas makan je teringat 'kedai manik' huhuhu apa pasal pulak dengan aku ni? 'bak kata Kasawari 'ada apa dengan mu'..huhuhuhu
Baru pergi belajar sehari, dah jadi tak tentu arah di buatnya, rasa tak puashati selagi aku tak jahit manik atas baju aku sendiri tu, arghhhhh tak boleh jadi nie..
Upload gambo2 belajar semalam pun kat Faceboook dari semalam tak lepas2, line tenet slow sana sini, kan kan?
Ermmm ni pun sambil cuba upload juga, kot2 lepas kang. Tapi yang pasti, Lin dah tak sabau tunggu kedai manik tu bukak..hahahahahhaa. Jap2 lagi kena serang le kedai tu dengan aku..hahahahaha :p


Baju yang kat patung tu buat aku tak tidur malam, bila le mau belajar 3D ni, tapi takde minat pulak nak masuk kelasnya, alaaa tempah aje le dengan cikgu Wana yek..hehehehehe
 Kowang ingat senang ke nak menjahit manik tu? Sehari ngadap nak mahirkan pun tak lepas2 lagi tau!
Patut le owang amik upah mahal ek? ermmmmm
Kowang tunggu le ye, nanti free Lin cerita lagi, now nak siap2 nak pergi serang kedai manik..hahahahahhaha.



P/S: Tengah ada semangat ni, baik di praktikkan menjahit kan?, kang dah jemu, jangan kata nak jahit, nak tengok pun dh muak..hehehehehehe


With Love

10 comments:

  1. lepas neh boleh la tempah baju melayu yg ada manek2...

    ReplyDelete
  2. me tak pandai menjahit walhal nak jahit butang baju sekalipun.
    teruk kan?
    *sobs3

    ReplyDelete
  3. Ady: jgn kata baju melayu...baju cina, baju india semua raya ko boleh hantar...hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. Sarah: opsss kena belajar tu sarah...walaupun tak minat tp kena jugak pegang jarum tu, nnti2 bila seluar ke baju ke, yg koyak..kan susah..heheheheh

    ReplyDelete
  5. wahhh...bravo2!! jgn lupa upload gambar baju yg akak dah jahit nnti tau....dulu lia pun ambik upah jahit manik...tp sejak ada anak kecik ni pencen dulu...stok manik penuh satu toyogo..:)simpan smpi firas besar nnti....

    jahit manik mmg susah kak...nmok je senang tp kene teliti n sabar...org yg jahit je tahu kesukaran nak siapkan jahit manik....sbb tu upah mahal...

    ReplyDelete
  6. rajinnye... i minat gak, tapi penyakit malas ni kuat sangat... eheheh

    ReplyDelete
  7. Mama: Oo ye ke? Mama pun pandai dn amik upah jugak yek? skrg ni jahit manik boleh buat duit kan..?

    Bukan senang nk menjahit..susahhh woooooo...bru nak mencuba nie..

    ReplyDelete
  8. Ada Mokhtar: Lorr...memang mula2 ni tgh semangat..lama2 sok, x tau le nie..heheheheh

    ReplyDelete
  9. akhirnya...
    wah...
    chaiyok2 kakakku.....
    nanti ayu tempah yer....

    ReplyDelete
  10. Ayu: hehehe nk tempah boleh..tp design crumble aje ler..design lain x belajar lagi...hehehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..