Dialog Kopi 'Batang'..

4/21/2011 02:29:00 PM

Assalamualaikum wbt...

Kopi bukan sembarang kopi, kopi bernama kopi batang, minum bukan sembarang minum, sekali minum pasti nak lagi..hehehehehe
Ntah apa2 pantun merepek meraban le tu, kowang dah pernag cuba?. Memang  nak sebut namanya pun nak gelak, belum lagi nak minumnya, mesti otak kowang macam2 fikirnya kan..hehehehehe
Tadi pun masa mak cik warung tu bagi paket kopi tu, Lin pun naik tergelak, sampai melatah2 mak cik tu..Tapi yang geramnya tu, ada sorang pak cik pelanggan warung tu, bukan main gatal ayat dia tu, buat malu aku je mendengarnya, eeeee apa punya pak cik le, rupa gaya dah tua, tapi sekali melalut, lucah je bunyinya...huhuhu


Dialog warung si 'Kopi Batang'.

Lin: Mak cik, bagi pau sambal rm2..milo ais 1.
Mak Cik: Pegi sekolah ke nak? 
Lin: A'ah, anak bujang tu dah pesan suruh beli milo ais, taknak yang buat kat rumah, nak yang ais warung..huhuhu
Mak Cik: Budak2 sekarang ni, macam2 je yang dia nak. Mak dia pulak cuba le minum ni ha..*sambil tunjuk paket kopi*.
Lin: Kopi apa ni Mak Cik? ermm Kopi Batang? mak aii nama, tak agak2..hahahahha *gelak besauuu*
Mak Cik: Tau takpe, ntah apa yang ramuan 'batang' nya tu pun tak tahu le, kopi sekarang ni macam2, kopi janda pun ada..hehehehe.
Lin: A'ah Cik, Kopi Jantan le, Kopi Janda le..hehehehe macam2..

*Menyampuk le seorang Pak Cik yang tengah beli goreng pisang ni*
Pak Cik: Kopi apa? Kopi Batang? Batang apa tu? kalau lelaki bagus tu minum, tapi kalau pompuan nak buat apa? *sambil tersengeh*.
Mak Cik: Alaa tak kisah le lelaki ke pompuan, sebab ada Gano tu yang bagus tu untuk sakit2 badan.
Lin: *hanya tersenyum menunggu milo ais siap* sambil menjeling kat Pak Cik tu.
Pak Cik: Saya minum Kopi Janda tu, takde apa2 pun, ingat nama Janda, ada la Mak Janda ngorat saya tapi takde apa pun.*dia boleh gelak besar*
Lin: *dalam hati-hampeh betul Pak Cik ni, tak kuasa aku nak layan..eeeeeeee 
Dah siap terus Lin blah dari situ..makin layan kang, makin menjadi2 pulak Pak Cik ni.



P/S: Tak pasal2 kopi Batang tu jugak yang kena...huhuhuhu. Kang malam Lin nak try minum..lalalalalala


With Love

6 Comments

  1. takott ako nak minum kopi camni hehhee...

    ReplyDelete
  2. aduhai..nama kopi ni menyeramkn...hihi...:-)

    ReplyDelete
  3. ooopppsss... nak tarik pelanggan punya pasal, sampai nama kopi ni dah jadi pelik2 la...

    ReplyDelete
  4. Retna: hahahaha klu ko x sesuwaiiii klu nak minum...kang penyakit lain sampai...gahahahhahahaha

    ReplyDelete
  5. Ummi: hehehehe nama kopi je owang dh takut nak minum kan..hehehhee

    ReplyDelete
  6. Shay: a;ah daya tarikan dan bt gelak dek owang je...hahahahahha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com