Monday, April 04, 2011

Laksa Johor Bandar Seri Alam.

Assalamualaikum wbt..

Ye ye tengok saja ok, sebab Laksanya udah habis..hahahahahha
Ni kisah semalam dan makan2 kenduri di rumah adik Lin di Bandar Seri Alam,Masai. Adik Lin buat Yassin doa selamat arwah FIL dia, jadi ada masa free tu Lin datang la, walaupun kerja kat rumah bertangguh2 dari hari Sabtu tu,huhuhuhu..
Bila dengar je adik masak Laksa Johor, apalagi, laju aje ler nak pergi tu, hehehehe. Lin kalau bab laksa2 ni memang peberet le, tak kira Laksa Penang ke, Laksa Johor ke, apa je le janji Laksa, akan ku bedal hingga licin semangkuk!..
Rajin bebenor adik nan sorang ni masak Laksa, katanya 10kg ikan dia kopek sorang2..perghhhh rajinnyaaaaaaaa, sori ar tak tolong oke, Along cuma bawak tiffinpepel je semalam..hahahahahahah


Kena pulak yang pekat likat lemak macam ni, arghhh hilang sekejap diet aku..huhuhuhu
Siap tapau bawak balik lagi, malam tengok ABPH malam tadi, sental lagi kasi habis..hahahahahhaha
Dari respi turun temurun nenek moyang, akhirnya dapat juga sorang yang mewarisinya, adik Lin no-3 ni yang pandai buat Laksa Johor, memang sama rasanya macam Mak punya! chaiyokkkkk!


Dalam 4orang adik beradik Lin, minah sorang aka adik yang paling bongsu ni le yang tak makan Laksa, entah apa punya tekak ntah, dia kata tak suka, tang mana dia tak suka pun tak tahu ler, tapi adik2 yang lain, pantang nampak, sekali makan bermangkuk2, termasuk le aku!..kekekekekek..




P/S: Dah 2 minggu tak makan Laksa Penang sejak kawan setaman ni,Hamidah dah tak jual kat Pasar Malam..huhuhu dah ngencesssss...:p



With Love

13 comments:

  1. Have taste some great laksa too, really from Johor, awesome taste, love the sour taste inside.

    ReplyDelete
  2. xanax for anxiety xanax 2mg - cheap xanax without prescriptions

    ReplyDelete
  3. buy ambien ambien 3 78 - ambien cr yellow white

    ReplyDelete
  4. buy xanax 2mg xanax children - usual dosage xanax anxiety

    ReplyDelete
  5. buy xanax without prescriptions safe order xanax online - 5 xanax get high

    ReplyDelete
  6. carisoprodol can you legally buy soma online - soma drug addiction

    ReplyDelete
  7. discount soma carisoprodol dosage high - carisoprodol half life

    ReplyDelete
  8. discount valium diazepam valium veterinary - purchase valium roche

    ReplyDelete
  9. buy valium online 30 mg of valium high - buy mexican valium online

    ReplyDelete
  10. buy soma soma medication benzo - soma medication buy online

    ReplyDelete
  11. buy valium online valium to get high - generic valium dosage

    ReplyDelete
  12. buy valium online cheap taking 2 5mg valium - valium high vs xanax high

    ReplyDelete
  13. buy valium online sweet valium high mp3 - generic valium 5mg

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..