Aduhhh sakitnya kepala otak aku!

5/10/2011 10:01:00 AM

Assalamualaikum wbt...

Aduhhh duh duh duh...itu aje yang boleh Lin katakan..
Bukan main2 ini betul2..kepala Lin sakit sangat bangun tido pagi tadi, ntah kenapa puncanya, mungkin sebab terjaga terkejut dari tido waktu hubby Lin balik kerja awal pagi tadi...
Arghhhhhhh makan ubat sudah, tido rehatkan kepala pun sudah...lagi tido bangun lagi sakit pulak kepala otak nie....huhuhuhuhu


Now nak cari limau kasturi nak buat air untuk hilangkan rasa sakit kepala ni..aduhhh sapa pulak yang nak tolong aku belikan limau ni kat kedai???? aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh beratnya kepala...
Ok dah dah nak baring sat...huhuhuhu



P/S: Lama tak sakit kepala..doa2 jangan berlarutan, tugas di rumah masih banyak yang menunggu..huhuhuhu


With Love

2 Comments

  1. perlu tarik nafas dlam2...
    perlu tenangkan diri...
    saya slalu kene migrane...saya faham bila rsa sakit kepala tu.. =)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com