Di suatu petang.

5/23/2011 05:59:00 PM

Assalamualaikum wbt...

Semalam Ahad Lin dan anak2 tak kemana-mana pun, lagipun hubby takde, keluar outstation, so lepak dan bertenet sajalah di rumah.
Keluar masuk ke dapur aje le gayanya, duduk sekejap perut lapar, bangun dari tido, perut berbunyi, itu aje le kejenya, makan makan dan makan..huhuhu
Dalam jam 6pm lebih sambil syok tengah berchatting dengan Retna dan Cik Mat Gebu di YM, anak2 jerit2 suruh lihat kat luar, ingat hujan ke, tapi baju dah angkat, si Amat lah yang beria-ia amik Lin punya HP camera nak pinjam amik gambo, yang Lin ni, mata tak lagi memandang..
Bila tertoleh dan terpandang je...Subhanallah...mengucap panjang Lin di buatnya, memang teruja sangat2..dari gambar ni je kowang boleh nampak kebesaran dan ciptaannnya..


Yang ni gambar pertama anak Lin amik dari sudut jauh dari tingkap tu..*dekat dengan tempat Lin duduk bertenet*.


Dan yang ni gambar dari sudut dekat bila langsir tu di selak dan Lin juga anak2 nampak satu cahaya yang keluar dari celah2 awan itu berkelip2, sebenarnya kalau warna langit tu semalam memang merah dan kekuningan sangat, yang peliknya, seakan-akan betul2 megelilingi bulatan di atas kawasan rumah Lin, bukan seluruh langit..


Amat lah yang duduk mengadap langit tu semalam hinggalah beredar menjadi warnanya menjadi kebiru-biruan dan menjadi gelap seluruhnya..
Allahuakbar...sesungguhnya engkaulah maha pencipta dan maha agung kuasanya....



P/S: Rupanya hujan di malam hari..sejukkkkkkkkkkk :p

With Love

35 Comments

  1. Zacky: Allah maha pencipta...

    ReplyDelete
  2. ambien online purchase order ambien online legal - ambien or lunesta

    ReplyDelete
  3. buy xanax online cheap what is xanax classification - order xanax with no prescription

    ReplyDelete
  4. what is diazepam used for diazepam valium vs clonazepam - generic diazepam identification

    ReplyDelete
  5. order valium online no prescription diazepam valium muscle relaxer - buy valium online thailand

    ReplyDelete
  6. buy xanax online 2mg of xanax high - what is xanax like

    ReplyDelete
  7. buy valium online buy cheapest valium online - side effects stopping valium

    ReplyDelete
  8. ativan price lorazepam 1 mg buy - ativan side effects long term

    ReplyDelete
  9. xanax medication buy xanax online cheap - xanax online no prescription overnight

    ReplyDelete
  10. diazepam dosage for dogs diazepam 6mg - diazepam 5mg vs xanax

    ReplyDelete
  11. generic ativan ativan side effects memory - ativan online

    ReplyDelete
  12. xanax antidepressant nucynta and xanax drug interactions - pills not mix xanax

    ReplyDelete
  13. buy diazepam online buy diazepam spain - diazepam dosage bnf

    ReplyDelete
  14. xanax for sale buy xanax 1mg online - alprazolam 0.5mg drug test

    ReplyDelete
  15. lorazepam drug how to order lorazepam online - ativan and breastfeeding

    ReplyDelete
  16. diazepam online diazepam lorazepam - diazepam 2mg information leaflet

    ReplyDelete
  17. generic alprazolam xanax and alcohol fun - purchase xanax online overnight

    ReplyDelete
  18. ativan cost buy ativan usa - ativan vs xanax help

    ReplyDelete
  19. xanax buy online no prescription xanax white pill dosage - generic xanax r 027

    ReplyDelete
  20. xanax anxiety how many alprazolam 0.5mg to get high - xanax dosage daily

    ReplyDelete
  21. buy soma carisoprodol 350 mg - 90 tabs - zanaflex vs carisoprodol

    ReplyDelete
  22. ordering ambien online buy ambien cheap online - type medication ambien

    ReplyDelete
  23. buy generic ambien ambien 5 mg pill - ambien pill sleeping

    ReplyDelete
  24. order valium online no prescription valium diazepam bula - diazepam generic for valium

    ReplyDelete
  25. cheap soma online somanabolic muscle maximizer free download - generic soma brands

    ReplyDelete
  26. buy valium online can buy valium thailand - valium price in india

    ReplyDelete
  27. soma drug generic blue top somatropin - how to buy somanabolic muscle maximizer

    ReplyDelete
  28. buy ambien online without prescription canadian ambien online - pictures of generic ambien 10mg

    ReplyDelete
  29. buy soma online order soma texas - carisoprodol 1400 mg

    ReplyDelete
  30. ambien no prescription ambien detected drug screen - ambien drug test urine

    ReplyDelete
  31. online pharmacy for valium valium online no prescription australia - valium 10mg bula

    ReplyDelete
  32. order soma buy soma/ watson brand com - order soma overnight cod

    ReplyDelete
  33. buy valium online valium for mri - valium breastfeeding side effects

    ReplyDelete
  34. buy valium online valium dosage geriatric - where can i buy valium online

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com