Friday, May 06, 2011

Hari-hari makan puding!

Assalamualaikum wbt...

Wehuuu hari2 makan puding boleh gemuk tak? ermmmm
Ishhh kat rumah ni tengah kemaruk makan puding, hari2 mau puding, sejak beli Choc Hershey's tu, anak2 suka makan puding, lagi2 puding milo tu, huhuhu sebab tu dalam respi puding milo tu, Lin kurangkan sikit gulanya, sebab choc tu dah manis2 pahit, kang tak pasal2 kena kencing manis pulak kan..hehehehehe
Apa2 pun harini mau bikin puding koko pulak, respi dari Cik Mat Gebu tu...tapi aku takde acuan teddy bear cute macam ko tu la Mat...hehehehehe


Panjang sehh namanya, 'Puding Roti Karamel Embun Rosaliza'.
Lin amik respi dari blog Hanamemories.



Yang ni respi dari kawan Lin,Aida..nak respi ada kat sini 
Cuba jangan tak cuba....:)


P/S: Cuaca panas macam ni, memang elok le buat puding kan, sejuk sikit badan tu bila dapat makan..hehehehe

With Love

6 comments:

  1. sis....sedappnya tengok puding tu...

    ReplyDelete
  2. cuaca panas2 b'denting ni mmg sedap kak makan puding....sejuk jer lalu kat tekak nih...

    ReplyDelete
  3. Mas:hehehe ala Mas lagi teror dr Sis..hehehhe tu respi campak2 jek...

    ReplyDelete
  4. Mamamya: betul tu ...panass sangat cuaca sekarang ni kan..huhuhu sbb tu anak2 mintak buat puding jek....

    ReplyDelete
  5. Mamaieta: hehehe cuba le buat kak..mmg sedap di makan dgn choc hersye's....

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..