Breaking

Wednesday, May 04, 2011

Pau Roslan lagi dan lagi.

Assalamualaikum wbt..

Mari mari sapa mau pau!!! seketul rm0.50sen jek..hahahaha *cekik darah! tak kaya tak tahu le..hahaha
Dah berapa kali dan kali berapa ntah Lin beli Pau Roslan ni, kebetulan dekat dengan rumah mak kat Kg Melayu, jadi bila ke rumah Mak mesti le singgah membelinya..hehehehe
Rasanya? ermm kalau dah banyak kali Lin membelinya mesti le sedap, lembut, gebu, sangat suka dengan intinya yang ermmm tak tahu le nak kata apa...memang sedapppp!
Sapa2 yang dekat dengan Kg Melayu tu, mesti tau dan pernah rasakan?, kedainya terletak di Kedai Mara Jalan Kenangan, ada juga jual yang dah siap masak, harga sama je di luar tu, ataupun kowang nak beli borong ke,  nak menempah ke, pun ada juga di sediakan, kebanyakkan kedai2 makan yang jual pau pun import dari Pau Roslan. Jadi tunggu apalagi cepat seranggggg!


*Sampai 4 bungkus Lin borong. Sebungkus rm6.90 *tak silap la* tapi yang saiz mini macam ni ok, kalau saiz besar lain harga.
Ala lantak le kowang nak kata malas ke apa ke, dah memang aku malassss..SO WHAT!!!!! 


Macam2 inti ada, Lin semalam beli 2 inti kaya, dan 2 inti kacang merah..anak2 sukaaaa... :)
Lembut, putih dan gebus..kukus cuma 5minit saja...:)



P/S: Kalau kowang rajin kowang buat je le, jangan nak kata2 aku ni malas ok...'ada aku kesah' lalalalalala


With Love

2 comments:

  1. senangkan sis...nak makan..kukus jerk....he..he...

    ReplyDelete
  2. Mas: a'ah Mas..senang mudah je nak makan...nk bt sendiri takde time Mas..kesian kan Sis...huhuhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..