Aku bukan 'Badang!'

6/20/2011 09:01:00 PM

Assalamualaikum wbt...

Besarkannnn? memang besar tahap gaban punya beca ni, 1st time tengok beca besar ni, tu pun kebetulan waktu balik dari KL semalam, Kasawari bawak ikut jalan Melaka lama dan terpandang le beca besar ni, apalagi masing2 memang giler bergambo, jadi tanpa segan silu kitaorang berkenti dan baik punya posing kat situ..ha ha ha
'ada aku kesah!'..ha ha ha ha
Gambar kredit cilok dari album Kasawari..


Erghhh adeiii tolakkkkk tolakkkkk...sampai keluar buasir pun takakan bergerak punya beca tu..ha ha ha ha
agak2 kowang kalau badang yang tolak, boleh gerak ke?ermmmm


Tengok tayar dia, besar kan, besar dia dan tinggi dia dari Lin yang sedia tinggi ni..he he he


Suka gambo ni, rasa sangat kurusss dan sangat kecik je kita..ha ha ha *sebab beca tu besar! :p



P/S: Yang penting..mee bandung 'muar' tu memang best powerrrrrrr!

With Love

0 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com