Laksa Sarawak & Kayla

Assalamualaikum wbt...

Eeeeeee kalau tengok budak kecik ni, memang mau gigit je rasanya, gerammmm, bukannya geram apa, geram sebab baik diam aje budak kecik ni, kowang pegang le dia, memang dia diam je dalam pangkuan, bagusnyaaa la kan..bertuah mak gan bapak dia..he he he *gelak tak habis bila jun di panggil bapak!*
Nama budak kecik tu Kayla, anak pompuan bos MsjBox kitaorang,Junaidi & Karni, dah 5 bulan *ye kot* dah umurnya tapi baru ni la Lin dapat tengok dia, inipun di sebabkan ada majlis salah seorang Geng Kamie tu, so sekali jalan la pi tengok Kayla.
Terima kasih juga buat Diella, sebab dialah yang amik Lin dari terminal Tasek Selatan dan terus bawa ke rumah Jun, kalau takde dia, lambat le sampainya. Sampai sana rupanya Chef terkenal Kak Norzailina dah sampai dengan 2 orang anak dara dia, lamanya tak jumpa, setahun ada la kan Kak. Kemudian tu baru lah Retna & Rosli sampai.
Menu malam tu perghhh Laksa Sarawak, memang powerr mengancam le, Karni masak memang sedapp, nak tambah haritu tapi sogan pulak..hahahahahaha memang baekk punya, sedap sangat! rugi sapa yang tak join tu..kekekekeke


Ni la dia budak kecik tu, Kayla, eee geram tengokk dia, takpe Kayla, nanti datang JB aunty belikan lagi baju pepel banyak2 eh..he he he


Kamie yang ada...tak cukup forum lagi tu, kalau tidak mau gempak rabakk rumah Jun tu..he he he


Bersama Chef juga penulis terkenal, Kak Norzailina Nordin, setahun kita bersua kan Kak, nanti hujung tahun kita gather2 lagi ok!
Menanti buku 100 respi perayaan di Malaysia dari Kak NorZ..he he he




P/S: Gambar Laksanya takde, maklum le makan tak ingat dunia luar! ha ha ha
Apa-apa pun terima kasih buat Jun & Karni dengan layanan dan juga menu yang di sediakan..buat susah2 aje...terima kasih daun keladi, ada rezki kita jumpa lagi.. :)

With Love

2 comments:

  1. nanti aku buat open house laksa belut (yg mcm ular) tu. kau nak makan x?


    ha ha ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Shaizhar: eeeeeee klu x nampak aku makan..klu dah tau mmg aku x makannnnnnnnnn....uwekkkkkkkkkkkkkkkkk!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..