Breaking

Monday, June 20, 2011

Selamat bertunang buat 'Shaizhar & Nazuha'.

Assalamualaikum wbt...

Bawak bertenang bawak bertenang ye saudara dan saudari sekalian, yeeee Lin tahu, ni nak cerita le dan nak jawab le ni siapa punya tuan punya jari itu..he he he suspennnn je tau!
Tapi sebelum kowang tahu siapa 'gadis' itu, mari kita lihat sedikit gambar dari yang banyak tu kisah di belakang tabir yang tak ada tabir di Majlis Pertunangan Shaizhar & Nazuha...
DAN.... kisah pun bermula....
Dari Sentul menuju dan berkumpul di Damansara Damai. 


DAN.... inilah dia si tukang carut karut meminang pada petang itu.. :p
Pasangan serasi mari bercakap, Azman juga Pn.Azlinda..


DAN.... inilah dia si pengiring2 yang comei, anggun lagi menawan dan pandai gulung lidah..ha ha ha ha
Dilla, Kak Ct Delima, Azlinda, Aku dan juga Retna...:p


DAN.... inilah dia rombongan meminang sebelah pihak lelaki..
Apsal tak pepel ek?? ermm 'Baju pepel basuh katanya hujan malam tadi, lupa nak angkat..he he he'


DAN...inilah dia kameraMAN juga kameraWOMAN yang boleh terbang aksi SUPERMAN bila tangkap gambar...he he he 
Retna dan Kasawari beeep beeep.. *yang baju merah tu, tukang pegang cover lens depan kamera tu..he he he


DAN...inilah dia ayahanda dan kekanda bagi kedua belah pihak..
Menanti dan menunggu berbalas pantun yang takde rangkapnya..Janji 11.30am, tapi kita dah sampai 10.30am..he he he


DAN...inilah dia menu juga makanan yang di sediakan.
Tu baru sedikit, ada lagi yang tak di amik, arghh malu sehh kang kowang kata aku kuat makan..:p


DAN...inilah dia hantaran dari pihak perempuan..
Alamak lupa le nak kira..he he he yang penting kek tu aku tak rasa ok! :p


DAN...inilah dia hantaran dari pihak lelaki..
Pun sama lupa nak kira..he he he kalau kira pun kompom juga tak dapat rasa itu buah pelam!...:p


DAN..inilah dia si empunya cincin tadi..Nazuha Wahap yang telah memikat hati Shaizhar untuk di sunting di jadikan bunga di dalam hatinya seterusnya berkembang dalam hidupnya selamanya...
Selamat Bertunang dan Tahniah dari si cantik ayu Sis-Lin..:p


*DAN..inilah dia kanak-kanak ribena yang memeriahkan suasana pada pagi itu..kekekekek
Hip hip Horayyyyyyyyy! Gerekkk sehhhhhhhh


DAN..inilah dia ahli Msjbox juga ahli baru yang akan dan bakal masuk dalam Geng Kamie tidak lama lagi..*Khayla pun tersenarai juga*
Shaizhar kata kena tunggu 'SAH'..ermm apa yang sah ek? lalalalalala


DAN...yang pastinya 19.6 adalah sama tarikhnya besday Retnawati yang ke ____ eh lupa plak laaa...
Awak..berapa ek umur awakkkk? he he he



P/S: Hari yang menggembirakan buat semua..dah lama tak berkumpul dan 'fun' macam ni kan..Insya'allah ada rezki dan umur ,kita jumpa lagi..
wakenabeb! who next???


With Love

4 comments:

  1. thanks ye semua
    untuk sis lin yg 'ayu' (jgn layu sudah)
    buat geng kamie

    nak hadiah mcm retnawati tue? dtg la majlis 'kita org' 19/11/11 ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Shai: he he he sama2....

    19.11 tu Insya'allah aku sampai ke BP tu...yg 11.11 tu, x dapat le nak tolong..hu hu hu

    ReplyDelete
  3. 19.11 tue x pasti lagi jadi ke tak.. bukan majlis kat umh aku pun kan? ha ha ha. Insya-Allah la kot!

    ReplyDelete
  4. Shaizhar: he he e aku nak pujuk N le bt 19.11 ha ha ha ha nnti dpt hadiah! lalalalala

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..