Sunday, June 26, 2011

Sori..Malas ok! Bukan Pemalas!

Assalamualaikum wbt...

Arghhh apsal lah malas sangat ni, aduhhhh help! help! help!...
Asal hari Sabtu Ahad je mulalah malas, semua keje jadi tak siap sebab malas, memang sangat2 malas ok nak buat kerja harini! ni pun nak taip entry ni pun malas je jari2 ni, tapi aku tekan juga..aduhhhhh!
Tak suka dengan malas ni lah, nanti kerja tertunggak melambak2, tapi nak rajinkan badan ni, arghhh malasnyaaaaaaaaaa....
Apa? aku pemalas? weiiiiiiiiii sori ok, aku bukan pemalas, aku cuma malas, lain ye maksudnya, kalau pemalas tu memang terus menerus pemalas, tapi kalau malas cuma 'tak rajin' je ok..:p
Tapi nasib juga baju2 harian dan sekolah semua dah cuci, tinggal nak gosok aje, bab sapu gan mop tu memang rutin, malas ke rajin ke kena juga buat tiap2 pagi, tapi yang malasnya apa tau...nak cuci toilet dengan masakkkkkkkkkkkk! grrrrrrrr..
Taunya hari Ahad ni nak makan luar je, tapi alaaaa belum gaji laaa, esok baru gaji, :p


Jangan kata aku sorang je malas ok, rasanya kat luar sana tu ramai yang malas dan pemalas dari aku. Hari2 buat kerja yang sama, tapi bukan mengeluh, cuma kenapalah malas tu datang, bila dah datang malas tu, menyusahkan aku tau, serta merta kepala otak ni jem!
Arghhh tak payah cite banyak lah..aku pun malas nak taip panjang2 ni, buhsan pun ada, buring pun ada, tadi baru balik hantar mr.hubby ke Airport nak ke Labuan, ermmm baru balik semalam dari Trengganu dah kena O.S lagi..aduhhhh...




P/S: Kowang malas juga ke? apa yang buat kowang malas? meh kita kongsi cite sikit..hu hu hu hu


With Love

32 comments:

  1. standard la tu,ada hari..kita akan rasa malas sgt2. ;)

    ReplyDelete
  2. ako malas nak mangun tido..... ;p

    ReplyDelete
  3. Cik Ila: hehee kannnn malas sangat hrni..lagi2 nak masak! :p

    ReplyDelete
  4. Retna: bukan ke hari2 mmg ko malas...hahahahahha

    ReplyDelete
  5. malas dan pemalas sesuatu yg berbeza..nice info...hehehe...

    ReplyDelete
  6. Sooooooor: Yep..sama tapi tak serupa..:)

    ReplyDelete
  7. what does diazepam look like diazepam online review - diazepam 5 mg y valium

    ReplyDelete
  8. buy xanax overnight delivery xanax side effects appetite - xanax bars for cheap

    ReplyDelete
  9. buy diazepam online diazepam drug side effects - diazepam dosage long

    ReplyDelete
  10. valium 10mg valium effects fetus - cheap valium sale uk

    ReplyDelete
  11. diazepam 10 mg where to buy cheap diazepam - diazepam 2 mg recreational

    ReplyDelete
  12. buy ativan online overcome ativan addiction - ativan addiction potential

    ReplyDelete
  13. buy zolpidem ambien side effects paranoia - long term side effects from ambien

    ReplyDelete
  14. buy ativan ativan dosage opiate withdrawal - ativan dosage valium

    ReplyDelete
  15. where can i order xanax online alprazolam 0.5mg - cost of generic xanax at walmart

    ReplyDelete
  16. ativan mg ativan 2mg tablet - lorazepam 1mg price

    ReplyDelete
  17. can you buy xanax online xanax high 1 mg - xanax street price

    ReplyDelete
  18. lorazepam drug ativan overdose elderly - ativan dosage dogs

    ReplyDelete
  19. buy xanax 2mg xanax 1mg drugs.com - xanax drug of abuse

    ReplyDelete
  20. order ativan ativan generic vs brand - buy ativan cheap

    ReplyDelete
  21. carisoprodol soma soma drug test long does stay your system - carisoprodol other uses

    ReplyDelete
  22. buy soma carisoprodol 500mg - soma 10 panel drug screen

    ReplyDelete
  23. cheap zolpidem buy ambien online usa - ambien drug test

    ReplyDelete
  24. cheap valium valium sale bulk - valium side effects hair loss

    ReplyDelete
  25. order soma side effects carisoprodol tablets - carisoprodol usp 350 mg

    ReplyDelete
  26. buy valium online alprazolam (xanax) and diazepam (valium) - buy valium phuket

    ReplyDelete
  27. cheapest valium half life valium system - valium dose social anxiety

    ReplyDelete
  28. valium online canada what are valium pills - valium pill sizes

    ReplyDelete
  29. soma muscle buy somatomax - generic soma imprints

    ReplyDelete
  30. ambien on line ambien sales 2008 - ambien and omeprazole drug interactions

    ReplyDelete
  31. no prescription:valium 5mg valium street price - where can you buy valium over the counter

    ReplyDelete
  32. buy tramadol online tramadol muscle relaxer - tramadol is generic for what drug

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..