Tuesday, June 14, 2011

Susahnya bila berMADU!

Assalamualaikum wbt.

Inilah dia nasib badan owang kata, cakap memang senang, cuba sebut MADU...M A D U, haaaa senangkan? tapi nak lakukannya tu memang susah! lagi2 kalau nak berlaku adil.
Sian aku tengok bila 'dia' dah di madukan, yang sorang di campak ke tepi, yang sorang lagi bukan main lagi bergayakalau dah dapat, yang sorang tu menunggu gilirannya untuk di pakai, yang sorang tu pulak, tak reti2 dah pakai 'batang' orang, tak reti nak cepat2 pulang! ermmm tapi nak buat macam mana kan? dah nasib badan, bukannya tak cantik, yang sorang rambut lurus paras bahu gitu, yang sorang lagi rambut ikal, tapi kalau memang dah sampai masa nak di madukan, terima aje lahhhh!


Yang kiri tu 'bini' no-1, dulu hidup senang, takde owang pun kacau dia punya 'batang', tapi baru 2 hari lepas, dengan tak semena2nya, datang orang ketiga yang berlagak tu, mengatakan dia sudah di madukan!
Kesian dia, nak tak nak terpaksa menerima..hu hu hu


Tanpa rasa segan dan pedulikan bini no-1 tu, dia pergi dan berlalu sambil memegang erat 'batang' owang tu..ishhh berlagak sungguh!

Oiiiiiiiiiiiiit...kowang fikir apa haaaaaaaaa???? Lin cite pasal PENYAPU & MOP!
Ishhhh ishhhhh kowang ni, lain pulak ye memikir!!!! 
Kisahnya kelmarin 'batang' mop tu PATAH, so terpaksa le berkongsi dan amik batang penyapu tu bila nak guna mop lantai tu..huhuhhu kan ke susah, asyik nak tukar2 jek..huhuhuhu
Adeiii buat suspen je le kowang ni.....:p



P/S: Harus kena cari penganti baru ni...leceh la nak tukarrr je batang tu...ermmmmmm


With Love

2 comments:

  1. Tajuk tak menahannnnnn...
    akakakaka...
    em, nak pinjam 'batang' boleh???
    mop ku pun xberbatang akakakaak

    ReplyDelete
  2. Simanis: hahahaha tau xpe..tajuk lari dari v=cerita..kalu tak kerana tajuk..tidak le Simanis sampai sini..hahahah

    Nak pinjam??? adeiii jd bini no-3 le nampaknyaaaa...hahahahha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..