Spontaneous Thursday #1

Assalamualaikum wbt...

Aku teringin makan STEAK!
Steak kat Bistro Hutan Bandar tu perghhhhhhhh sedapppppppppp!!!!
Cuma rm5 saja..hehehehe jooooooooommmmmm..

Image dari en.google



**Kespontanan Khamis atau Spontaneous Thursday adalah satu hari dimana pegguna internet khusus nye blogger Malaysia utk mnyepontankn sepatah dua ayat bagi entry mereka pd stiap hari khamis.

Rujuk SINI :






P/S: Pagi2 sudah TERklik claim en.nuffnang adeiiiii nyanyuk betul le aku!!! 


14 comments:

  1. fuhh..nampak sedap..dah macam berkeroncong pula perut ni sis! hehehe

    ReplyDelete
  2. Cik Sara: Yokkkk kita gi yokkkkkk hehehehe :)

    ReplyDelete
  3. tu dia kak stik tu telah menggoda ieb

    ReplyDelete
  4. IEB: Kekeke...tak leh nak kata sepatah dua kata lagi doh!!!

    ReplyDelete
  5. sedapntya tengok steak tu sis.....
    yeerk ke rm5....

    ReplyDelete
  6. sedapntya tengok steak tu sis.....
    yeerk ke rm5....

    ReplyDelete
  7. Mas: hehehe sedap sampai 2x komen tu..hehehe

    a'ah Mas..rm5 saja kat Bostro HUtan Bandar JB..hehehe kang ptg ingat nak pi makan ler ni..hehehe

    ReplyDelete
  8. Uiiihhh!! sib baik tak posa tawww!!

    Choop!! Oeya tak pasti yg jual steak tu 'pindah' atau 'tambah cawangan' di Food Court sebelah Menara TNB Jln Yahya Awal.. check dgn member tgk :)

    ReplyDelete
  9. psssstttt!! Lin nak bisikkkk ssyyy!!

    yg nama encik shaizhar nuuu.. bet ranking eikkk!! ssssyyyy.. diam.. diam.. nanti owg tau hik3

    ReplyDelete
  10. hah!!
    dh klik tu, apa lagi..
    jom.. belanjer ayu

    ReplyDelete
  11. Ehem...ehem.. (janji ada mesej kat sini)

    ha ha ha ha

    ReplyDelete
  12. Ayu: a'ah kali ke-4 claim..hehehe rezki alhamdulilah untuk duit raya...

    ReplyDelete
  13. Shaizhar: ehem ehem dh masuk dh tangga ke-9 hahahahahaa

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..