Tak Suka Bila Naik Angin..!

7/10/2011 10:34:00 AM

Assalamualaikum wbt....

Grrrr owang lain cuti hujung minggu makan angin..tapi aku kat rumah ni naik angin!!!! erghhhh
Tak suka naik angin sebab semua keje yang nak buat jadi tak siap dek kerana tak ikhlas..
Tak suka naik angin sebab tak pasal2 anak2 jadi mangsa kena marah, pantang silap sikit, habis semua kena bebel...
Tak suka naik angin, rasa macam muka ni macam kedut seribu je...
Tak suka naik angin sebab ada je pinggan cawan yang pecah!..
Tak suka naik angin sebab kepala jadi sakit dan berat!
Tak suka naik angin sebab dah rasa macam mak tiri pulak..
Tak suka naik angin sebab dari keje sikit jadi banyak..

Image dari en.google

Dan paling tak suka naik angin sebab baik2 plan nak keluar jadi CANCEL semuaaaaaaaaaaaaaa!! arghhhhhhhh
Tolonglah pergi la kau 'angin' jangan duduk ganggu emosi aku ni..dah le tebgah serabut, bertambah2 lagi kelam kabut jadinyaaaaaaaaa!!!!!!!



P/S: Bila naik angin terbayang Jusco yang sejuk dengan 'air cond' tu...huhuhuhuhuhu


With Love

6 Comments

  1. istighfar dan cube senyum . (:
    insyaAllah, hilang marah tu .

    ReplyDelete
  2. sis.. jgn marah2..
    kalau naik angin okey lagi.
    jgn naik angin kat bawah..
    heheh

    gurau..
    jom shopping!!!!!!
    ayu teman

    ReplyDelete
  3. naik angin??
    terbang!! terbang!! hehehe

    ReplyDelete
  4. Syafiqa: Ermm naik angin cmne pun, kena senyum tu wajib! kang kedut 1000 muka..hehehhee

    ReplyDelete
  5. Ayu: hahaha yg buang angin tu nnti sis ajak ok..tang soping tu dah lari budget! hahahahahha

    ReplyDelete
  6. Ku Azhar: yep..i believe i can fly..cewahhh gitu! hahahahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com