Wordless Wednesday#1: Panas!

7/20/2011 10:35:00 AM

Assalamualaikum wbt..

*Takde apa nak dicerita panjang...Apa yang dapat di katakan mengenai gambar ni adalah...PANAS!


Yang manpu di ucapkan syukur alhamdulilah...




P/S: Musim tengah panas ni, kalau boleh hari2 mau minum sejuk2 tapi tak elok untuk tulang..huhuhuhu. Yang manpu di ucapkan syukur alhamdulilah...


9 Comments

  1. kak........
    awat amat tak pandang kamera...
    dia tak syer apa2 ttg kem tempohari atau, ayu terlepas pandang entry itu?

    ReplyDelete
  2. CR Ayu: ishhh Amat kan mana suka bergambo Ayu..huhuhu tu pun gambo curi! hahahahaha...

    Macam2 cerita dia cerita Ayu..cuma sis ni tak reti nak buat cerita kat blog ni...sis cuma cerita aksi dia je sebelum pergi tu..kekekekek

    budak2 klu dh pergi tmpt lain dr yg lain, mulut dia x habis2 cakap 'best best best!'..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. betul2...sedap minum xtoleh kiri kanan dah

    ReplyDelete
  4. Qaseh: betul..hari panas ni, minum cendol, tak toleh kanan kiri tau!

    ReplyDelete
  5. Fyna: syukur alhamdulilah....

    ReplyDelete
  6. Amat HOTTT!! :D

    Word PANAS! tu wat i hampir terpesong kui3..

    ReplyDelete
  7. Oh Oeya: Hahahaha HOT panass ler...hahaha adeii kalau HOT tang tu, tak boleh masuk sini, nanti kena hack! hahahaha

    ReplyDelete
  8. nak cari cendol.. nak cari cendol...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com