Breaking

Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday#2: Puasa.

Assalamualaikum wbt...

Kalau dah nampak itu takwim jadual berbuka dan Imsak, maknanya dah dekat mau PUASA, bila dah puasa maknanya tak boleh MAKAN, kalau tak boleh makan, maknanya aku boleh jadi KURUS..! ha ha ha
Tapi kalaulah waktu berbuka tu tak GELOJOH! hahahahaha


Hamya mampu berdoa..'Moga dipanjangkan usia dan sihat tubuh badan untuk menjalani Ramadhan'..Aminnn




P/S: Arghhh kain baju raya belum beli ni, mana kedai mau jahit lagi nie??????


4 comments:

  1. selamat nyambut ramadhan...
    tak sabar nak berbuka ngan ko nih..!!

    Eh eh, ok ke sumbat reramai kat umah ko 6 ogos nih? :p

    ReplyDelete
  2. Retna: Sama2 awak..kita pun mcm biasa tak sabar nk buka pose dgn awak dan ramai2..bestnyaaa...tp belum ada bunga api lor..huhuhuhu...

    Ok le..alaa mcm x biasa plk..tido ala2 sardin je ok kan...sana boleh tido..sini boleh..tak muat dlm toilet pun ada..hahahahhaha

    ReplyDelete
  3. Oh Oeya: Aminn..sama2 la kita berdoa yek.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..