Breaking

Friday, September 09, 2011

Seminggu setengah kilo!

Assalamualaikum wbt...

Gulp...erkkk tu je yang dapat di ucapkan, bukan kata nak ucap apa2, tapi terduduk diam sekejap terbeliak mata dan sambil betulkan timbang aje..mana tau kan kot2 timbang tu yang rosak..:p
Tak boleh jadi ni, waktu puasa walaupun tak banyak turun cuma 1kg setengah tapi bila raya yang baru seminggu ni tapi berat dah naik sampai setengah kilo..apa macam?? bermacam2 le dalam kepala ni..huwaaaaa tolongggggg :((
Jangan kata nak naik atas timbang, nampak timbang je dah ngeri je dari jauh..huhuhuhuhu..tapi takpe, esok2 leh diet, lalalalalalala

Image search dari en.google..

Bukan tak jaga makan, tapi nak menjaga hati tuan tanah/rumah, so kita makan la kan, kang kecik hati tuan tanah kalau kita tak makan kan, dah masak banyak2 membazir je kang..betul tak? :p
Kowang camne? naik ke turun? bohong kalau turunnnnnnnnnnnn  *ayat jelessssss ! :p




P/S: Harini 5 rumah..esok 3 rumah lagi..waduh2...raya kan sebulannn.. :p


4 comments:

  1. heheheh;;

    ayu pun naik setengah kilo..
    jom.. puasa sama2.. heheheh

    ReplyDelete
  2. Ayu: Setengah kilo ni Ayu rasa macam berkilo2 dah..bergesel semua bila berjalan...huhuhuhuuuuuuuu

    ReplyDelete
  3. hehehehe.. sama lah kita hik3 :D

    Kita lagilah Lin.. sebelum Ramadhan 3 minggu puasa, namun apakan daya.. berat xmau turun juge erkkk! Mau yg enak saja masa berbuka kui3

    Nak tulun awak..?! tulun sendiri pn x lps ni arrggghhh..!!

    sabar.. sabar..

    wajib juga jaga hati tuan rumah kan.. tu laaa x sampai ati nk diet hik3

    ReplyDelete
  4. Oh Oeya: takat 1/2 kilo xpe lagi utk sebulan..ni klu naik seminggu 1/2 kg..adeii haru haruuuuuu.....

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..