Wordless Wednesday #8: Kucing Terbiar

Wednesday, September 07, 2011

Asaalamualaikum wbt...

Segalanya dan ceritanya ada di SINI.


Image dar FB 'Kucing Terbiar & Anjing Jalanan.


Apa itu Wordless Wednesday? Rujuk SINI : http://www.facebook.com/WordlessWednesdayMy
atau
SINI : http://malaysianww.blogspot.com/ 




P/S: Waaaaaa ngidam nak makan sate laaaaaaaaaaaaaaaaaa :p


6 Comments

  1. sate? an pun x puas mkn satey yg mak buat. satey ada dlm frezer kuah nya enggak ada. kena g beli kacang lol.

    ReplyDelete
  2. Nik Nurehan: Tu la teringin mau makan sate ni Ann...huwaaaa
    Raya uma orang xde sate pulak... :(

    ReplyDelete
  3. T.T

    masih lagi sedih tgk pet2 ni...

    ReplyDelete
  4. Kesian tengok kucing-kucing tu. Ingat nak tambah lagi kucing-kucing kat rumah ni, tapi sekarang ni pun dah banyak dah. T.T

    ReplyDelete
  5. Fadzmie: Nak bela byk2 pun kena tgk juga..kang tkt tak terbela dn terberi kasih sayang..kesian juga kan nnti..huhuhu

    sis punya kucing lari ikut betina, sampai la ni x balik2 lagi...huwaaaa :((

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com