6 comments:

  1. sate? an pun x puas mkn satey yg mak buat. satey ada dlm frezer kuah nya enggak ada. kena g beli kacang lol.

    ReplyDelete
  2. Nik Nurehan: Tu la teringin mau makan sate ni Ann...huwaaaa
    Raya uma orang xde sate pulak... :(

    ReplyDelete
  3. T.T

    masih lagi sedih tgk pet2 ni...

    ReplyDelete
  4. Kesian tengok kucing-kucing tu. Ingat nak tambah lagi kucing-kucing kat rumah ni, tapi sekarang ni pun dah banyak dah. T.T

    ReplyDelete
  5. Fadzmie: Nak bela byk2 pun kena tgk juga..kang tkt tak terbela dn terberi kasih sayang..kesian juga kan nnti..huhuhu

    sis punya kucing lari ikut betina, sampai la ni x balik2 lagi...huwaaaa :((

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..