Breaking

Wednesday, October 26, 2011

Deepavali a.k.a Diwali

Assalamualaikum wbt...

Kaum India sibuk beraya, kaum Melayu sibuk balik kampung, kaum Cina sibuk keluar shopping, hehehehe
Gitu le bila dapat berpeluang cuti panjang kan, kena pulak anak2 semua cuti seminggu sekolah, fuhhh raya sakan kat kampung ye...apa2 pun yang memandu hati2 di jalan raya, jangan main nak speed cepat sampai je, silap haribulan 'surat cinta jpj' sampai ke pos rumah anda..Bagi yang dah kat kampung tu, tengok anak2 tu, jangan bagi mandi sungai, panjat pokok kang jatuh, lemas sapa yang susah, muka depan akhbar Metro pulak yang keluar kang, dan bagi yang duduk rumah *macam aku* ni, haa ingat2 sikit, jangan asyik nak makan tido je, cuti seminggu 7 hari tup2 timbang berat badan naik 7kg kang..haaa sapa nak jawab? kekekeke


Buat semua rakan, teman juga sahabat yang beragama Hindu, Lin ucapkan Selamat Deepavali buat semua...Have a nice day to all of you...
Kita kan 1 Malaysia, tak salah bagi ucapan balas buat mereka kan...*wink*




P/S: Yeahhh boleh pergi makan muruku dan nasi beriani..yehaaaaaaaaaaaaaa


6 comments:

  1. Macam ucapan perdana menteri pulak la Lin.. hehehehe....

    ReplyDelete
  2. MamaFami: hahaha ada2 aje la Mama ni, tp PM makan roti naik x Ma? hehehehehe

    ReplyDelete
  3. same... setuju.. salam 1 malaysia...

    ReplyDelete
  4. SM: Salam 1 Malaysia jugaaa :)

    ReplyDelete
  5. arererererere.. Happy Deepavali Lin :)



    Pantun! Pantun!



    Bisikan hati baca tak jemu
    Suka layan Sis-Lin huhuuu
    Oh Oeya ade beli maruku
    Kalau sudi datanglah saya jamu

    :)

    ReplyDelete
  6. Oh Oeya: vavavavavav siap bt muruku dan bg pantun segala ye...

    ada klassss ko Oya...hehehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..