My Wishlist Besday..19 days left!

10/31/2011 04:13:00 PM

Assalamualaikum wbt...

Entry di bawah ni saja aku buat untuk lepas gian dan angan2 bersempena lagi 19 hari kedatangannya angka 35 dalam hidup aku..ermm so entry ni takde kena mengena dengan sapa2 atau ayat2 cinta kepada sesiapa saja ok! hanya gambar memainkan peranan saja..saja suka2 hati aku..hehehehe
Kowang pun tak perlu gelak ye cuma 'senyum tak perlu kata apa2' :p

Yang Utama: Canon eos 1100d


Yang kedua: Samsung galaxy tab 10.1


Yang ketiga: Convection Oven.


Haaaaahahaha makan hati menjeling ye kowang baca dan tengok, tak hagak2 kan Puan.Marlin ni demand!!! aishhh kalaulah le angan2 tak sudah aku ni jadi kenyataan kannnnnnnnn....ermmmm
*incik suami mai le baca sini meh.. :p






P/S: Tak dapat hadiah pun tak pe, janji ingat dengan ikhlas beri ucapan kasih sayang cukup bahagia buat aku.. tapi kalau dapat, arghhhhh terkedu membisu..!


8 Comments

  1. Retna: Hahahah sapa suruh ko komen..kan suruh senyumm aje :p

    ReplyDelete
  2. Nik Nurehan: Laaa bila plk Lin ada? huhuhu kalau dah ada dah tunjuk dalam blog nie..huhuhu
    bru letak dalam wishlist ni haaa huhuhu

    ReplyDelete
  3. perghhhhhhh! eh, senyum2...tak perlu kata apa2.... :)

    ReplyDelete
  4. lalalalalalalala...

    lalalalalalalala...

    lalalalalalalala...

    :)

    :)

    :)





    *pssttt! eleh.. kalau betol2 dpt nanesss la tuh heheh

    ReplyDelete
  5. Sunah: Ye ye x dapat pun bagi senyuman mu itu sudah berharga :)

    ReplyDelete
  6. Oh Oeya: Tau xpe..bukan nangis lagi, nak jerit2 atas bukit loooooo... :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com