Spontaneous Thursday #9: UNfriend

10/13/2011 11:53:00 AM

Assalamualaikum wbt...


Ada aku kesah!!! 
Bila dapat tau 'DIA' UNfriend aku di FB...!!!!!!





Apa itu Spontaneous Thursday? 





P/S: Nak UNfriend ke nak ON ke, suka hati la cik kak oiii..ada aku kesah! lagi bagussss, tak semak kat wall aku!!!!! huh..!


You Might Also Like

8 Comments

  1. betul2..
    ramai lagi yang nak kawan.
    kannnnn

    ReplyDelete
  2. bleh carik kawan lain yg lagi best....:)

    ReplyDelete
  3. Ayu (CR): betul tu Ayu..lihat aje mana dia nak pergi, pusing2 balik, jumpa jugak, dunia ni kecik jek... :)

    ReplyDelete
  4. Lady Rina: Kannn...ramai lagi kawan yang menunggu... :)

    ReplyDelete
  5. Raya lalu ada kawan kena macam ni juga.. Kawan tu ignore je..

    Kita kawan eikkk :)

    ReplyDelete
  6. Retna: Ko tak kenal tp rasanya ko klu cakap ko mesti perasan orgnya..heheheh
    Nnnti aku cite ok.. :)

    ReplyDelete
  7. Oh Oeya: Laa kena juga ke? ermm kita bt x kesah je, bukan rugi pun x de kawan mcm dia..kan kan?

    Kita tetap kawan biaqpun belum jumpa kannnn...dh bertahun2 kannnn huhuhuh

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com