Tahun, Azam & Wajah Baru 01.01.2012

1/01/2012 05:39:00 PM

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulilah syukur kepada Allah swt, dapat lagi kita bersua disini untuk tahun baru 2012 kali ini, moga azam dan semangat 2011 telah sama2 kita capai dan nikmati.. *hampir 95% sudah tercapai..huhuhu
Azam baru? Hahahaha mau gelak2 bila owang tanya apa azam baru tahun ni, tapi kalau kata takde azam, nampak sangat menipu tau! sapa yang takde azam tu, memang owang yang taknak berjaya dalam hidup, takde cita2..huhuhu..
Ok2 azam Lin tahu 2011 ni ialah..


......mau K U R U S..hahahahaha....
Cer kowang tengok gambo terbaru kat atas ni (31.12.11), ada berisi sikit kan, aishh bukan sikit lagi, terlalu banyak dah tu, naik 2kg..huhuhuaduhh bila diet turun 1kg, bila makan naik 2kg, camne tu? lalalalala
Ok2..saya tau agak susah, tapi itulah azam saya ok.. Lin boleh!!!!! :p
Jom kawan2 kita diet sama2..hehehe, ermm lepas ni kena mula balik minum susu awal pagi dan juga malam..ermmm...

'Selamat Tahun Baru 2012"





P/S: Kurus sangat nampak macam ular lidi, gemuk sangat nampak macam pola bear pulak..huwaaaaaaaa :(( *mulut laser yeee!!!!


13 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com