BELI 'BINI', JUAL 'BANGLA'.

5/18/2012 08:00:00 PM

Assalamualaikum wbt..

Hahahaha memang lawak betul tau! kalau kowang tengok baca pun kowang leh gelak gak kan..
So tak payah banyak komen, kita gelak aje ye, tapi tutup mulut yeee ;p


Yang ni Lin copy paste dari SINI


Dan yang ini, Lin copy paste dari SINI

Haii dunia macam-macam hal laaaaa...kekekeke oh! ada lagi ke yang nak jual nak beli..? sila sila sila.. ;p






P/S: Oooo nak beli baju raya laaaaaaaaa... lalalalala


You Might Also Like

3 Comments

  1. Muahahahaha..mmg bantai gelak ..

    ReplyDelete
  2. hahaha,,macam ni pown ada ye sis..kui kui ^_^

    ReplyDelete
  3. yg no1 tu memang pernah dengar..chinese bnyak dptkan khidmat agensi utk carik wife dr vietnam or mainland

    yg no 2 tu kes....typo OVER giler

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com