Breaking

Tuesday, May 01, 2012

Hari Pekerja Tapi Kerja..!

Assalamualaikum wbt..

Hari 1 Mei Hari Buruh@Pekerja..? Ooo so harini semua orang cuti dari buat kerja? Errrrrmmm..
Aku tak pernahnya sambut hari pekerja dan tak pernahnya tau ada hari pekerja ni, tengok kalendar baru tau..huhuhu..
Sebabnya aku surirumah, tiap masa dan detik senantiasa bekerja, tutup mata time tido je yang berhenti dari buat kerja, memang le tanggungjawab dan memang le takde masuk dalam itu hari pekerja untuk surirumah, sekeurang2nya 'kerja' juga namanya kannnnnnnnn!
Ermm fikir2kan renung2kan dan selamat beramal... ;p

*image search dr en.google.


'Selamat Hari Buruh@Pekerja'
'Happy Labour Day'
'श्रम दिन मुबारक'
'勞動節快樂'
'العمل يوم سعيد'
'幸せな労働者の日'
'இனிய தொழிலாளர் நாள்'
'Maligayang Araw ng Paggawa'





P/S: Mr.hubby saya kerja 7 hari seminggu...hurmmmmmm ;(


3 comments:

  1. huh..ucapan dalam pelbagai bahasa...nice

    ReplyDelete
  2. Blogtilldrop: Yeszaaa kita kan 1 Malaysia hehehe...

    ReplyDelete
  3. haha..kreatifnye sis lin kite ni..

    sis, jom baca ni sy nak share http://www.1001impianhidup.com/2011/11/18sg-rahsia-kepuasan-persetubuhan-suami.html

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..