PAVLOVA MAT GEBU..

7/16/2012 08:00:00 PM

Assalamualaikum wbt..

Perghh nasib baik belum bulan pose, kalau bulan pose ni tayang, mau terliur dan ngencess air liur tu, kan kannnn.. Kowang dah test rasa? dah test buat? amacam? sesuai tak dengan tekak kowang? Lin? yang HARAM aje aku tak makan..hahahahaha ;p
Seingatnyalah dah 2x Lin makan Pavlova ni dan 2x tu juga Pavlova dari air tangan (melengkong) Mat Gebu,hahahaha <pitam>. Memang shedap gilosss, lembut dan hilang terus dalam molot, tau2 je abis sepiring..shedapppp.


Kalau kowang yang tak gemar manis, memang tak sesuai kot, tapi apa salahnya merasa kan, bukan sesudu sesuap tu mendatangkan penyakit, yang kowang togak air coke setin sehari tu, tak pula ye takut kena penyakit! lalalalaa...
Okey, sapa2 nak cuba respi Pavlova Mat Gebu ni, boleh amik respinya di SINI


**Bersama Mazidul: Sila tonton Majalah 3, Sabtu, minggu hadapan untuk mengetahui antara kegiatan dilaksanakan oleh penduduk kampung Pasir Puteh sebelum Ramadhan menjelang tiba.


P/S: Serius memang sedap!!! Kalau jual pun mahal woooooooo....
Terima Kasih Mat Gebu!!!


5 Comments

  1. tak pernah rasa lagi pavlova ni..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Linn, sudi datang semalam.... ^_____*

    ReplyDelete
  3. ari sabtu ni bru oder pavlova sampai...dah posa ponnn...

    ReplyDelete
  4. salam ziarah sis lin.....sedap kan sis lin pavlova nie, ari tu ira tempah ngn kawan sempena besday hubby....

    ReplyDelete
  5. Nak try la resepi versi cik Mat Gebu pulak ;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com