Breaking

Monday, November 12, 2012

11.11.12: BIRTHDAY + ANNIVERSARY + WEDDING.

Assalamualaikum wbt..

Pon ponnn..tumpang laluuu, tumpang laluuu...
Fuuuuuh accummmm! Waduh banyaknya habuk dok lekat kat sini, rasa dh berapa lama tak masuk menaip up entry, hehehe *tuan tanah malasssss!
Ermm ada aku kesah! Nak singgah masuklah, public view ok, taknak ye tak paksa, kalau nak komen, sopan2 sikit, kalau overwrite tuan tanah delete ok!..
Ok entry kali ni entry nak ucap tahniah je pada mereka yang dekat yang Lin kenali, yang mana tarikh 11.11 mereka nyambut besday, yang nyambut ulangtahun perkahwinan dan juga melangsungkan perkahwinan.

Dan bilaaa 11.11 Shaizhar rakan kenalan dari alam siber terus menjadi akrab ke alam realiti. 
Masuk tahun ni ermm berapa ek umur ko Shai? Lupa aku nak kira la he he he..
Hepi besday Shai, moga senantiasa diberkati dilindungi dan diberikan kebahagiaan yang berkekalan..
U sekarang nampak biru laaa :p...
*gambo cilok dr FB dia..hehehe

Dan bilaaa 11.11 itu juga hari ulang tahun perkahwinannya Shaizhar dan Nazuha Waharp (anak tuan tanah Telaga Biru) yang ke 1 tahun..Cepatnya masa berlalu ye, masih segar dan terasa lagi nasi minyak ko kat dewan Kompleks Kastam tu..kikikiki..
Tahniah Shai & N, Moga kalian kekal bahagia hinga ke Jannah...Aamiinnn..


Dan bilaaa 11.11 itu juga aku ke majlis jemputan kawin blogger fofular lagi gah BroFramestone di Parit Raja,Batu Pahat Johor. Janji asal nak sama2 makan semeja dengan Mat Gebu, tapi incik somi ada keje, so lewat sampainya Mat Gebu dah balik. *CMG tu nak balik awal nak gi claytan le tu*hahaha.
Sampai sana Ben Ashaari (terasa kerdil berdiri sebelah ko Ben) dan Lyssa (gadis yg sangat comei) dah sampai dari KL dan dah selesai makan pun, Lin yang perut lapar ni, apalagi ceduk2 kita makan dulu, nak posing2 tu nanti ye, tunggu perut penuh..hehehehe
Sangat cantik, sangat manis sama padan bagai pinang dibelah dua. 
Sis ucapkan selamat pengantin baru moga kekal hingga ke Jannah. Cepat2 le menimang cahaya mata. 
Buat Bro tu, jangan dok jeling2, nanti isteri menjeling..hehehe :p

**Minggu depan ada lagi jemputan, berderet2 sampai ke Krismas..huhuhu





P/S: Baru sehari cuti sekolah tapi dah rasa buhsannn!!!! Huh!...


1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..