Breaking

Wednesday, December 12, 2012

121212: 14 HARI LAGI

Assalamualaikum wbt...

Hurmm ada apa dengan 121212 ni? Takde plak aku dapat jemputan kawin dan besday party, cuma harini aku dengar kawan aku bersalin dan yang terbaru baca kat blog Mazidul, Zakiah Anas tu menikah, tu jeee, yang lain2 takde plak yang aku rasa istimewa..tu bagi akuuuuuuuulah, kalau kowang aku tak tau leee :p


Tak kisah le apa cerita yang ada pada 121212 ni, yang aku tau lepas ni takkan ada lagi nombor genap macam ni, ye la tak mungkin ada selepas ni 131313,141414 dan seterusnyaaa..betul tak?

Dan yang paling penting...aku tengah menghitung hari ni..hahahahaha.
Mood holiday sudah mariii woooooo...!
Lambat benooo waktu dan masa berjalan laaaaah..adeiiii :p






P/S: Tak pasal2..Sentappp ok harini..!!!


2 comments:

  1. assalamualaikum sis...meriahkan dah x sabar2 nak bercuti selamat bercuti yer...:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..