Breaking

Tuesday, April 16, 2013

BERANI BERNIAGA 2013'...

Assalamualaikum wbt..

Tahniah buat diri aku kerana Allah izinkan untuk aku masuk kelas menimba ilmu bersama Dr Azizan Osman di The Zon,Stulang Laut semalam..
Memang terbaikk dan sangat2 terbaikk, tak rugi masa yang aku luangkan selama satu hari dari jam 8am - 6pm semata2 nak menimba ilmu bagaimana ingin menjadi usahawan berjaya! InsyaAllah..
Manusia yang daftar jangan cakap le, hampir 3500 org yang hadir semalam. Ada yang pertama kali hadir dan ada juga dah berkali2 hadir tapi tetap juga datang nak amik ilmu, macam aku sendiri masuk kali ke 5 hadir dalam kelas ilmu secara PERCUMA ni, yang berbayar tu belum ada rezki nak masuk tapi keinginan tu memberontak dalam hati. Maklum faktor anak2 yang masih bersekolah dan tiada sapa nak uruskan menyebabkan aku kena tangguh dulu niat tu..
Mana tau kan, satu hari nanti ada rezki dan di izinkan masa, aku akan duduk dalam kelas VIP Dr Azizan tu..sapa tau kannnn... :)



Doakan kami berjaya ye kawan2...
Bersama Mama Sri MOna, Midah dan juga Sarah...







P/S: Kenchang angin seyyyyy...hahahahahahah


6 comments:

  1. Wajah wajah bakal usahawanita berjaya! Chaiyok sis Lin!

    ReplyDelete
  2. bestnya... buat di kuantan ari tu x dpt nak join.. clash dgn acara lain..

    ReplyDelete
  3. Waaaaahhh usahawan muda....bagus dgr dulu sblm melangkah jauh berniaga kan...semoga sukses ya Lin...jubah ai mana, jubah ai manaaa?? ^___^

    ReplyDelete
  4. A ssalamualaikum.
    Akak tamu baru di sini. Smalam akak g attend 'revolusi fesbuk 2013' d Shah Alam. Sememangnya dah...sat & pembuka minda. Kena g lg utk dptkn semangat utk mula langkah baru.

    Moga adik diberkati Allah dgn ilmu yg d timba & dpt mnjd usahawan Islam Bumiputra berjaya kelak. Pastikan nawaitu yg betul n ikhlas menuju ke jln kejayaan dunia n akhirat.

    Wasalam....K.Fari/Puchong

    ReplyDelete
  5. Saya pun teringin nak join seminar Dr Azizan. Dah register untuk Seminar hidup luar biasa kat Cheras 29hb ni. Harap2 sgt xde aral yang melintang

    ReplyDelete
  6. Semoga berjaya SLin dan rakan semua. Amin.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..