TUHAN SEDANG MENGUJI KITA -UKE-

4/04/2013 09:00:00 AM

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulilah, selesai sudah tamat membacanya, banyak sangat pengajaran dan kata2 yang dapat di amik beratkan dan dibuat peringatan buat diri sendiri juga dikongsi bersama kawan2 setelah membaca buku ini. Sangat2 tidak rasa rugi membelinya, kowang mesti beli dan dapatkannya dan baca juga fahamkan apa yang disampaikan.
Kata2 tulisan Ustaz Kazim Elias (UKE) ni sangat mudah untuk di faham, tidak berkias2 katanya, kalau ada pun pantun2 gurauan dan nasihat aje, kowang kan tau, kalau progaram Kalau Ada Jodoh tu pun UKE suka sangat menyanyi dan bergurau bersama penonton, haa macam tu juga lah kalau kowang baca bukunya..
Ilmu yang berguna, kita kongsi bersama.. :)
  


"Ujian itu hadir dlm keadaan yg tidak pernah terduga oleh kita. Tiba2 sahaja terjadi sehingga kita tertanya2..apakah hikmah disebalik ujian yg datang? Sukar untuk difikirkan dgn akal fikiran. Namun disebalik ujian itu, barulah kita faham ada perkara yg ingin disampaikan NYA.Ada pelajaran yg sgt berharga menanti kita. Subhanallah..rupa2nya ia sgt manis setelah semuanya berlalu..." -UKE-







P/S: Mood membaca mula datang..hehehe alhamdulilah..


3 Comments

  1. cari masa bookfairla nnt, wah! mcm la dpt pergi kan. hahaa. kita suka membaca tapiii tak dan lah skrg ni. curi membaca belah malam.

    ReplyDelete
  2. tak pernah miss tgk kalau dah jodoh UKE @ astro oasis..... lpsni kena dapatkn bukunya pulak...

    ReplyDelete
  3. ya, saya beli juga buku ni, tapi tak sempat habis lagi..menarik dan mudah faham..alhamdulillah..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com